Friday, April 17, 2009

Kene Update gak..dh berhabuk Blog nih..

Aku busy lately nih..siyes mmg busy..itu pasal aku tak update blog..hahahhaa

last aku punye entry psl b'day party nubhan 2hb n OIAM Top6 3hb...
so aku continue dulu ngan OIAM Top5 10hb k...time tuh Tomok perform lagu shiela majid 'aku cinta padamu'..ape yg aku leh ckp..aku sentiasa berpuas hati ngan persembahan die..starting die slow..aku suke..coz aku clear ngan sebutan n nyanyian die..but bile die dh masuk part fast tuh aku dh blur..aku tak dpt dgr ngan clear ape die nyanyi...hurm..maybe sebab aku tak tau sgt lagu tuh..so aku tak leh tangkap sebijik2 ape yg toms nyanyi..sory toms..apepun good job..bak kata syafinaz..klu ada immunity..sekali lagi tomok akn dpt immunity itu..cam biase pas show aku lepak jap tgu toms kuar..sembang2 ngan die..bincang2 skit pastu br masing2 belah la..dis week aku tgk ada lagi beberapa kumpulan peminat baru yg dtg support tomok..alhamdulillah..semakin rmi yg support die...bukan muke aku nih jerk..tak lame lagi toms pun bosan agaknye tgk muke aku jerk..wakkakaa...abis citer oiam..

ari sabtu 11hb lak aku g tgk konsert AF..maybe aku tak pernah pun citer kt blog aku nih psl AF kan??actually dr 1st konsert AF7 nih start aku g tgk LIVE....live oke..bukan tgk kat TV..muahaha...ramai yg tau kan K.ISma...kakak tomok one of pelajar af season nih..so aku yg mmg dah kenal k.isma sblm nih g la bg sokongan kat die..plus aku juin ngan abg zul(husband isma)..aku g ngan adik2 aku la cam biase...smpi sn jumpe family k.isma..setakat nih aku br skali jerk tak juin konsert af nih..n every week aku akn duk skali ngan family isma..duk kt family sit..adik2 aku yg lain duk ngan fanz2 isma yg lain...for sure everyweek sorakan tuk k.isma dr kiteorg akn gempak..heheheh...konsert bebaru nih..kejutan tuk k.isma..which is die nyanyi ngan husband die kt pentas af tuh..lagu mawarku..yg bnyk bagi makna tuk dowang...tahniah akak..tahniah abg..ni tahun ke 11 anniversary korang..semoga hubungan trus kekal n bahagia ya..nora doakan yg terbaik tuk korang..amin....

pas konsert trus balik..n ada peristiwa yg agak menarik yg takkan mungkin aku lupe..ader org tuh sudently nk tukar STATUS die kat FB..nk bg smua org tau yg die In Relationship ngan aku!!
siyes aku terkejut n pelik..nape tetibe die nk camtu..but aku agak tenang..n terima ngan tenang ideanye itu..maybe sebab sebelum nih kami tahu perasaan masing2...kami tak memerlukan tarikh tuk declare perhubungan..cume perlukan kefahaman masing2 terhadap perasaan masing2..erk ape maksud aku tuh??korang fikir la sendiri klu tak fhm..heheheh..simple jerk sebenarnye..kami takde tarikh istimewa tuk kami jadikan tarikh ulangtahun perhubungan..sebab belum ada ape2 hubungan mahupun ikatan yg tul2 sah antara kami yg kami bole declare kan..cuma hubungan yg d penuhi ngan perasaan syg antara satu sama lain..dia la kawan..dia la sahabat..dia la tempat mengadu..die la tempat bergaduh..dia la tmpt berkongsi cerita..dia la tempat berkongsi suka dan duka..dia jugalah calon yang ada d dpn mata..aku gembira pernah kenal dia..aku bahagia bila ngan dia..itu yg aku bole ckp..selebihnye kita tunggu dan lihat..aku takleh janji pape..aku hnya mencuba..cuba tuk lupakan memori lama n mulakan ngan membina memori baru..itu janji aku..huhu..so kesimpulannye..skrg kat FB korang leh tgk ape STATUS kami..huhu...

Ahad 12hb lak ada xtvt lain...xtvt yang penting gak..ada ABPBH...kenapa penting??coz Nubhan d calonkan dlm 2 kategori..1 - artis baru lelaki popular, 2 - penyanyi lelaki popular...
walaupun takde satu kategori yg nubh menang..tahniah tuk die..kerna melayakkan diri tuk jadi TOP5..not that easy actually...n saingan die smua hebat2 belaka...klu nk d kirakan penglibatan nubh..die sgt baru..so pencapaian nih pun dh kire bagus..so nubh..insyaallah tahun depan bole cuba lagi oke...good luck nubh dlm karier ko...
Aku kat genting kul 1pm ari ahad tuh smpi la 6am isnin esoknye...aku turun kl awal pagi isnin..sebab aku kene g keje..so tak dpt nk lepak2 sgt kt Genting..just lepak mlm tuh jerk after ABPBH tuh..lepak ngan nubies yg juin wif nubhan n mrvern...rmi gak la..tahniah buat semua..korang memang TEGAR...hehehee

Isnin smpi la ke hari ni(jumaat) aku busy ngan keje..juga ngan xtvt baru...huhu..aku rs jadual aku sedikit berubah..biasenye after work aku akn trus blk umah..but tuk seminggu nih plak tak same..aku bnyk abiskn masa ngan 'org itu'..wlupun tak bnyk sgt masa yg bole d luangkan bersama..but oke la hnya untuk berkongsi cerita masing2...n ari selasa 14hb lepas jugak hari yg perlu aku ingat..sebab hari berjumpa ngan parents die..wlupun bukan dlm formal way..but aku jmpe dowang jugak..ini kali kedua..dulu pernah jumpe..but as kawan biase..but this time die asyik kenekan aku..ngan bg hint kat family die psl kiteorg...duh..cuak siut..sebab ianya terlalu baru...cuma apa yg aku leh cakap..dia meyakinkan aku..tq bebanyak...so tu jerk la dulu tuk citer personal aku..huhu..

Arini konsert Top4 OIAM..aku harap sgt tomok selamat dr penyingkiran..n wat persembahan yang bagus tuk show mlm nih..tema..'Mini Konsert'..n tomok memilih tuk wat 'tribute mini konsert for ALLEYCATS'...good luck tomok ngan lagu Jika Kau Bercinta Lagi, Sekuntum Mawar Merah dan Kerana Kau....Good Luck beb...

No comments: