Thursday, December 24, 2009

Kawen....

duh penyakit malas mmg selalu dtg la..mls update blog...huhu...n bile nk update ni tak tau nk update ape plak..citer bnyk..tak tau nk share yg mana satu..huh..*berfikir agak lama*.....

duh siyes aku tak tau nk tulis ape nih...aku lupe bnyk bende..okey aku citer yg aku ingat jerk ape yg berlaku beberapa mgu lepas...takde yg menarik sgt selain drpd habiskan masa ngan cha-yunk-qu..layan sehati berdansa...lepak umah..tu jerk kut..

tp yg plg best aku dpt luangkan masa ngan chayunkqu la..g tgk die recording JTL ngan kump kristal..ikut die g jamming ngan dak newboyz...pegi jalan2 smpi terserempak scandal lama(taknak sebut kumpulan ape..)wakakka..wah scandal ker??tak la..kawan lelaki lama jerk..g makan-makan...pegi lan kristal punya majlis kawen...lagi??itu jerk yg aku ingat wat ms ni...hahahha...

recoding JTL dh biase kut..every two weeks pun aku akn g..samaada muke aku ada interprem TV ker tak jerk la..hahaha..mgu bebaru ni last week record tuk season ni...n alhamdulillah contract smbg lagi tuk dua season..maknenye smpi pertengahan tahun dpn la...ho yeah..rezeki...bak kata chayunkqu...yeah bnyk rezeki masuk..bole cepat2 kumpul duit n kawen awal...hehehe..alhamdulillah..doakan jerk..mana tau leh ikut jejak langkah Lan kristal plak kan...huhu..

ngah dating kat garden mid valley..terserempak plak kawan lama..hahaha..kawan lelaki..dulu pernah rapat..but dh lama giler lost contact...jumpe die ngan awek baru...huhu...n biasela..mamat tuh pun kenal chayunkqu jugak..so sempat la singgah jap bertegur sapa...okey mamat tuh tau la sape bf aku skrg...*blushing*waakakakak...mesti dlm pala otak die..*wah tak sangka nora couple ngan dak NB* cheh..hrp2 bkn itu dlm pala die...so abaikan...citer lain plak pas dating...

aku tak pernah nk juin chayunkqu g jamming sebenarnye..sebab cam menyibuk plak kan..but hari tu kebetulan kiteorg kuar dating..n dlm masa tu jugak dowang ada jamming..so taknak susahkn die nk hntar aku blk pastu nk rush g studio lagi..so die angkut jerk aku skali...ape yg bestnye adalah...tgk gelagat dak2 NB ni time jamming..agak sengal...starting masing2 blur..fikir lagu...yg ni nak lagu ni..yang ni taknak plak..so cr lagu yg smua org nk..nk pilih lagu pun susah..time2 tuh la masing2 blur..takde idea...huhu...plg best dh ujung2 masa jamming tuh...yg c penyanyi sibuk nak main drum..yg c drummer plak d suh nyanyi..mula la gelabah..taknak nyanyi..yg c guitarist sibuk nak main bass...so bg gitar kat drummer..n yg c bassis plak d suh nyanyi..so complete putaran smua ahli....kesudahanye...tomok main drum..ristoe main gitar..apis main bass n zack nyanyi...hahaha..enjoy lak dowang time ni...yg tom cam lepas tekanan ker hape..bersungguh2 ketuk drum tuh...ristoe kelakar main gitar..sebab die kidal...zack ape lagi layan la nyanyi..nak plak tuh bantai lagu NIRVANA..otak dowang...hahaha...tak mcm kumpulan NewBoyz pun...wkakakaka...aku mampu gelak jerk dlm studio tgk dowang..sambil kagum n enjoy sekali...huhu...

next day plak pegi majlis kawen lan kristal kat taman permata...owh kami lewat..sebab chayunkqu keja smpi tgh ari tu...smpi sn rmi giler org..dak2 NB yg lain pun dh ada..dh siap makan dh pun...sempat lagi tom sound kiteorg coz lmbt..huh....kami org plg lmbt smpi n kami gak plg lewat gerak..sebab chayunkqu kena main keyboard tuk kristal n kemudian main bass plak..tak cukup ahli..so kena la tgu..pengantin pun nak nyanyi jugak kat ujung2 majlis...huhu..yg kelakar..lagu pilihan pasangan pengantin...lagu Kita di takdirkan jatuh cinta..nyanyian asal Spring..wkakaka..kelakar tak?Lan Kristal..kumpulan rock nyanyi lagu bapak jiwang...hehehe..itu maknenye die layan smua lagu..bg jerk lagu apa die nyanyi...hehehhe..anyway congrats Lan & Sheila/Ain..semoga berkekalan ke ujung nyawa...murah rezeki cepat2 dpt anak ek...hehehe

ape lagi nk citer...citer pasal sehati Berdansa...last week mgu terkahir g support kak isma..mgu ni dh final..n sedih sebab kak isma n abg zul tak dpt beraksi d pentas final..wlupun aku rase dr mgu pertama dowang layak tuk smpi ke final klu tgk kemampuan dowang tiap mgu..but itu la rezeki namenye..bila tuhan ckp smpi tu jerk rezeki dowang..then stop la kat ctu..takpe..maybe rezeki SB tu smpi ke ctu jerk..but yakin la..rezeki kat luar bnyk lagi...so tuk kak isma n abg zul..good luck..kami syg korang...n akn tetap support korang..cam yg nora pernah ckp before kak isma masuk AF dulu..nora la fans Pertama akak..n akn terus support akak...heheheh...luv u kak isma...muahhh...

lagi?duh dh panjang entry ni..plus aku tak tau nk type ape lagi..k...jumpe next entry...ntah bile la pulak ek...wakakakka.....

No comments: