Friday, May 14, 2010

Kelakar sebab sedih..hahahha

tetibe nk berposting..takde xtvt yg menarik sgt pun lately nih...just bermain badminton...layan piala thomas...g tgk muvi...kerja...online...g jumpe bakal family mertua...huhuhu...

skrg demam piala thomas kan??mana2 pegi pun sure org ckp pasal piala thomas..n aku yg mmg suke badminton harusla tak ketinggalan tuk layan piala thomas...uber asyik la terlepas...hehehehe...sorrry.....apepun good job tuk malaysia...n good luck tuk malam ni punye game...smua org tertunggu2..n cuak nk tgu perlawanan between malaysia n china mlm nih....harap2 malaysia berjaya la...aminnn...

aritu g tgk muvi layan citer IP MAN 2..not bad citer nih...mmg best la...sape suke kungfu or aksi2 lawan nih sure terhibur..klu tak suke..tak terhibur la...huhuhu...g layan cite ni pun secara tak sengaja.....plan asal nk g makan jerk..skali tertengok muvi plak..hahaha...okey mls nk citer pnjg....

kerja cam biase...seminggu nih agak bz banding mgu sblm tuh..huhu..n skrg naik turun opis dh tak naik lif..dh trauma agaknye..hahaha...so sad..naik tangga or esclator jerk...okey la tuh...

n smlm g Tune Hotel LCCT...mama n papa chayunkqu ada kat KL..n br jerk smpi so trus g jumpe dowang...kebetulan Anis(adik bongsu chayunk) n A'ah(kakak chayunk) and her BF(raymond) pun ada kat sn...so lepak makan n lepak kat bilik hotel sembang2 ngan dowang...owh ada ole2 dr mama...dpt kain tuk d wat sepasang baju kurung..kaler PINK plak tuh..hehehe..tq ma...dh lepak lama skit dlm bilik baru Oju(adik chayunk) smpi ngan her BF(awang) gak..complete 1family kat ctu..huhuhu..lepak2 n balik shah alam..sebab next day nk keje...

hari ni keje cam biase...ari jumaat...aku suke pki baju kurung klu ari jumaat....huhuhu..tp aku bukan nk citer bende ni..aku nk bg tau...kejap tadi (11.30am) aku nk g toilet..aku lalu dpn bilik Account yang lama(sebelah bilik CEO)...smbl perati bilik yg dh gelap takde penghuni tuh..(sebab kiteorg dh move g bilik baru) aku terkenang kenangan kat bilik tuh..tetibe bertambah rindu kat cik CT yang jauh d mata dekat d hati...ingat kenangan kiteorg..kat ctu la kami mengumpat, bergelak ketawa, menangis...haih...bnyk kenangan kt ctu..time tuh rase dekat jerk ngan kawan2...kanan n blkg besfren saya...ape jerk mslh time tuh akn direct citer kat dowang..kadang berbisik2 pun iye..tak cukup ngan itu nk ber IM plak..sebab taknak org lain dlm bilik tuh dgr issue yg nk d ceritakan...uwaaaa sy rindu..sgt rindu.....skrg sy duk rmi dlm bilik baru nih..tak takde besfren..hnye dgr org lain bergelak ketawa n mengumpat..huhhuhu...aku hnye tgk jerk...sebab dh takde geng sekepala...cik ct mmg totally takde kat MSM ni..cik Nana plak kat bilik sebelah dah...takde peluang tuk bersembang..tuk tgk muke die pun susah...kecuali la time lunch n say bye time nk blk umah...sedih kan???

n d sebabkan sy teringat kenangan kat bilik tuh..tujuan asal sy nak g toilet tetibe sy smpi kat Pantry...arghhh sengal..toilet tuh dkt jerk kut..tp aku berjln jauh smpi ke pantry..punye la aku tak sebar..berjalan smbl berfikir n berkhayal....tetibe smpi dpn pintu pantry br aku sedar...n teringat apesal plak aku g pantry..aku rase aku nk g toilet td..cepat2 aku patah balik n g hala ke toilet...sib bek takde org perasan..klu tak malu jerk..but Jordan ada tgk aku smpi dpn pintu pantry but tak bukak pintu pun n trus patah balik..ntah ape kat pala otak die..huhuhu...sengal tul aku nih..

hari ni nana masuk half day..sebab die bz kat PWTC ada job fair...MSM pun bukak booth tuk cari new staff..so cik nana mmg bz la..so tak dpt lunch bersama..choki plak AL arini..n klu keje pun tak dpt gak lunch same coz ari jumaat kan..so hari ni aku lunch ngan miazo jerk la..so sad..mkn berdua jerk arini..nk g mn pun tak tau la..haih...okey la aku nk g fikir aku nk mkn mn la....nanti2 la aku update lagi...byeee....

No comments: