Monday, April 5, 2010

April Full...not April Fool..

Start April tahun lepas dan insyaallah april akan datang merupakan april yang bnyk memberi makna tuk aku...tiap kali april datang aku harap aku akn sentiasa gembira..meraikan beberapa tarikh yang bnyk beri makna...

kalau ada antara korang yang tak suke dgn 1st April yang lbh d kenali ngan april fool..sebab ianya maybe akn menjadi hari yg kurang best...sebab ada kawan2 yg 'baik hati' pedajal korang..but not for me..bagi aku...1st april sgt bermakna..last year 1st april(01/04/2009) aku pernah d permainkan dgn tujuan tuk mengenakan sempena april fool...but d sebabkan itu jugak aku mendapatkan kebahagiaan yang aku ada sekarang..bagi aku April is not April fool but April Full with LOVE..

Hafeez As'Ad Azam (Afiez/chayunkqu) pernah meluahkan perasaannya kat aku pada 1st april 2009...n time tuh tuhan jerk tau perasaan aku...confius...perlu ker aku terima cintanye waktu itu...aku neves tak dpt nk fikir ape2...aku terkejut..nape tetibe die berckp mengenai hati dan perasaan..yer sblm tuh kami pernah berckp mengenainya..but kami dh janji tuk biarkan masa yg menentukan...go with the flow kononnye...itu yg wat kan aku pelik n terkejut kenapa tetibe die propose aku??n masa tuh aku tak ingat langsung hari tuh adalah 1st april..n tuk d jadikan ending...dh penat die main ngan perasaan aku..n aku pun smpi tak terkata ape2...die berterus terang menyatakan itu adalah april fool....owh shit n agak lega time tuh..but sedikit malu..sebab die bermain ngan perasaan aku time tuh wlupun ianya hanya tuk beberapa minit jerk...kurang asam punye afiez azam...settle die mainkan hati dan perasaan aku..aku adalah sedikit sentap..n die mula la gelabah...risau aku marah...n bile die cuba betulkn keadaan n cuba tuk bercakap perasaan sebenar aku mmg totally taknak percaya n taknak terima...lagi la die cuak..hahaha..padan muke...memain lagi...so tuk sepanjang 1st april tuh ape sj yg die ckp psl hati dan perasaan die....smua aku tak terima sbgi perkara yg siyes..aku buat tak tau jerk..smpi la die sendiri serender n die akn ckp semula pasal hati n perasaan tuh after 1st april end...hahaha...

n betul..the next day tuh die cuba tuk bercakap perkara sebenar ttg hati n perasaan die...n endingnye....11 april 2009 die mintak aku approved request 'in relationship' ngan die kat FaceBook...huh..itu perkara yg agak berat tuk aku terima jugak sebenarnye...seminggu dh berlalu...masing2 dh tau perasaan masing2 yg sebenar..but tuk public kan relation tuh agak berat...takut ramai plak yg terkejut nanti..specially rakan2 rapat n org luar yg kenal die..but fikir punye fikir..aku approved jugak...n start dari ctu ramai la yg terkejut n bg respon ttg status relationship kami...hehehe..kenangan tuh mmg takkan aku lupa...hubungan kami d public kan kat rakan2 d FB..so org tau komitment die sbgi BF aku...n camtu gak la sebaliknye..no more notty2 with other guyz/gurlz...hahaha...


n till today...dh setahun berlalu...means dis month is our 1st Anniversary..every April is our anniversary....aku harap smpi bile2 la kami meraikan april nih ngan gembira..doakan jodoh kami panjang..insyaallah bole bertemu jodoh sbgi suami isteri yang sah plak lepas ni....aminnn...

aku nk share la skit perkembangan perhubungan kami..tp takde la share sgt pun..just show u guyz the picture of us taken during our in relation...gmbr2 terpilih jerk la...wlupun tak bape menarik..hahahaa...

1st picture is the 1st event that we celebrate togerther...his besday on 20th April at his house..just small celebration wif my sisters n him...small, suprise n memorable party...

all the pictures taken from different month in 1 year in LOVE....

to Hafeez As'Ad Azam ~~ thanx for joining the band(NB)..if not i never knew u..thanx for being myfren..thanx for being someone that share the sweet or the bad time of mine..thanx for being my special BF..thanx for being someone that really care on me..n thanx for your patient for being a good BF for me...u r not just a BF..u r EVERYTHING for me..i luv u chayunk..luv u so much..

I'll try to be a better GF for u than before and will make sure no one else can be a good GF for u next...

hahahhaa....

No comments: