Saturday, December 25, 2010

24.12.2010

Hari Jumaat penghulu segala hari..hari yg baik..yes!!!!saye suke hari jumaat...specially jumaat semalam 24122010!!!

Sape yg ada twitter or fb ku maybe perasaan ku ada tweet psl kegembiraan ini.but gembira sbb ape maybe korang xtau kan?hehehehe..nk share pun rasenye xperlu lg...but ape yg aku bole ckp..itu merupakan hari yg sangat bahagia sepanjang aku idup 26tahun..pergh giler tak?poyo jerkkk

Actually xde bende yg menarik berlaku..but ada words yg sangat bermakna ku terima!yeah tiada yg seindah kata2...cewahhhh...n yes aku akan ingat ayat itu sampai bila2!!!wlupun ku xdpt save or copy paste tuk tunjuk sbgi bukti..but yet ku bole ingat setiap ayat yg ku baca!!hahahha..bace okey bukan dengar...zaman maju sgt...bnyk bbm(blackberry messenger) jerk skrg..hehe

Membaca ayat2 yg d type tuk 5minit yg pertama membuatkan aku tak berhenti dr mengukir senyuman..terasa indahnye dunia..masuk minit ke seterusnya aku terbuai dengan ayat yg menyentuh jiwa..bukan ayat yg berbunga2 tp ayat yg ku rasa ikhlas dr hati n jiwa.ku senyum kerana gembira..ku tersentuh kerana ku rasa sgt bahagia...biar aku kenang ianya sampai masa yg sepatutnya tuk ku bercerita..alhamdulillah aku bahagia...:)

Okey dah..aku cam sengal jerk wat ayat kat atas ni.giler geli siak!!hahahah..aku bukan budak sastera...penulisan xsebagus mana..klu ada yg silap or ayat xkena..jangan la marah ya....hehehehe...okey tu jerk nk update....aku nk ckp AKU GEMBIRA n BAHAGIA!!!alhamdulillah muahhhhhh...love u..u know who u r..hahahahahaha
Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments: