Saturday, January 8, 2011

AJL25 coming

Yuhuuuuuuuu...hehe

Owh tengok jerk tajuk post sendiri dah neves!!!choi giler...tiap kali fikir psl AJL tiap kali tu la aku neves!tiap kali tgk org tweet psl AJL tiap kali tuh la aku cuak.tiap kali tgk iklan or dgr iklan promo AJL kat Radio n TV tiap kali tuh la aku xsenang duduk!choi giler kan?motip sgt cuak bagai.nk kate ada terlibat mmg jauh skali.but maybe sbb ada org yg d kenali rapat bertanding skali!so harus neves memikirkan die bertanding...huhu...

Okey tomok masuk lagi tuk kali kedua final AJL selepas lagu Rindu Terhenti last year...dis year lagu Berlari plak...huh tgk neves lagi skrg ni.hehehehe....berbeza ngan tahun lepas tom bertanding ngan lagu yg slow.dis time fast bit plak.yeah nk tgk tomok berlari kat bukit jalil ahad ni!hahahahah...

Aku ada gak la cungkil2 skit maklumat psl persembahan tom ahad nanti(9hb) dr afiez...huhu..nk ckp aku tau secara keseluruhan ape yg die akn persembahkan..mmg aku tau!hahahaha..tp tuk aku share mmg xleh la..xsuprise plak nanti kan..tp aku tau just jln citer keselurhan secara kasar.aku pun xnk tau secara details or tgk n dgr ape yg die nk persembahkn mlm tu.sbb aku nk suprise gak mlm tu.xbnyk at least ada bende yg wat aku WOW okey la kan...so aku sj xnk tnye bnyk sgt ngan afiez..hehe...apepun kite tunggu la ahad nanti...n yg ptg ada bende yg aku nantikan malam tuh...uhuuuu..lagi skali tunggu...dua hari jerk lagi melangkah ke hari sebenar..huhu...tak sabar tapi neves sgt!hehehe

14 lagu yg bertanding..kite tunggu sape pemenang tiga lagu terbaik,persembahan terbaik,vocal terbaik n lagu keseluruhan terbaik..doakan kesemua artis perform dgn sangat bagus..d berikan kesihatan yg bgs d malam kejadian.d berikan keyakinan yg bgs tuk berdepan ngan ribuan penonton..good luck kat semua specially my tomok n geng..hehehee...

Lagu yg d jangka boleh menang!jangkaan norajoey yer.bkn juri!hahahaha

Drama king
Kebahagiaan dalam perpisahan
Hanyut kut..tp aku prefer org lain yg menang.hehehehe

Persembahan terbaik nak Tomok boleh?hehehehe..xleh nk ckp skrg kene tunggu malam tu tgk sape yg best..

Vocal peluang kt Black tuk lagu drama king,shahir or adira.actually kene tunggu mlm tu jugak.

Okey tu jerk.jmpe pas AJL nanti yer...bye...muahhhh
Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments: