Monday, June 2, 2008

.............................


Tag from Saprin a.k.a Napster


5 hadiah yang saya mahu dan kenapa nak 5 hadiah tersebut

  1. Honda Jazz or CRV nak colour Hitam Putih little Red..muahhahahaha
  2. Laptop baru...laptop aku beli bg kat sis..so sendiri gune Desktop opis yg sengal nie..buhsan!!!!!
  3. BF baru...hahahhaha...desperate ker hape aku nie...takde la..sj2 nak BF baru...so ader teman g tgk wayang, shoping2,jln2....dh lame tak wat gtu ngan BF....
  4. Lagi nak hadiah package tuk g saloon..dari hujung rambut ke hujung kaki...supaya aku leh nampak lg chantek n grand...wakakaka...nak gune duit sendiri cam sayang...so ape kate korang bg aku hadiah package tu....
  5. aku nak umah sendiri...dah buhsan duk ngan mak cik...uwaaaaaa...hehehehehhe

Sape tag saya?

Saprin...adik laki yg comel...saprin ko jd adik aku la ek..hahahahahha


5 impressi mengenai beliau. impressi nie imppresion ek??hehhehehee

baik, simple, kacak gak la, ramai kawan, peramah rasenye...sebenarnye tak kenal sgt...hahahahaha

Perkara paling memberkas dia pernah lakukan...die pernah ader bekas awek jerk aku tau...itupun tak kenal sape...tp yg pasti bekas awek die mesti nyesal tinggalkan die...

Most loved invention...klu korang tak fhm camner aku nak fhm??ker maksud die 'bende yg sgt kite suke n kite nak'? argh wat everla...klu itula...saprin plg nak ape ek??

What I despise so much...i really hope i'm not such a hipokrit person...really hate it...

5 orang yg kena tag.
Name2 biase, totin, anot, nieja..smua dah kene...yg lainnye Zee, Hudda

4 comments:

Napster said...

Quote:saprin ko jd adik aku la ek..
Ulasan: Bley jeh :P Tambah lagi akak aku,wahahaha...

Quote:tp yg pasti bekas awek die mesti nyesal tinggalkan die...

ulasan:waklu,wakakaka


Quote:saprin plg nak ape ek??
Ulasan:Nak abis cpt2 blaja,than keje,pastu banyak duit,pastu nak berjalan! :P

koh3...

NoraJoey said...

wah bagus tul adik aku nie..jawab smua persoaalan....
so aku dah ader adik laki skrg....huhuhuhuu

hudd said...

aduh..napa in ko Tag aku..dh ramai dh Tag aku ..penat aku nk citer..
nanti kalo aku ader mase nk karang ayat aku buat eh...eheh...

NoraJoey said...

hhahaha..ko pun keturunan mls jawab tag gak ker huda??aiseh...tp aku lg suke kenekan org yg mls nak jwb tag nie....