Wednesday, February 4, 2009

B'day+Kenduri arwah+Karaoke

Nak citer ape??oke citer jerk la ape ada kat pala otak nih...

30hb aritu b'day DeqSue...dah 20 thn adik bongsu aku nih ha...tak celeb pun lg b'day die..just mlm kul 12am tuh masing2 nyanyi n wish appy birthday tuk die...nieja,mokcik..n smua la yg ada kt umah tuh...
blk keje baru la aku singgah beli coklat+cheese kek tuk die...

31hb aku g SEREMBAN..ada ape??g KENDURI ARWAH ayanh NUBHAN..aku g ngan adik2 aku la..jumpe Bad(abg nubh) kat hentian seremban..coz die gerak dr KL ngan Tokwan,Tira n Eila..
Smpi somban amik Harney kat Terminal1..n gerak trus..n kelakar..kami singgah kat Petrol station tuk tukar baju..macam2 aksi kelakar n tak bape senonoh...segan nk tukar baju umah bad coz dh nk maghrib sure rmi org kan...
abis kenduri..tolong skit2..smbl lepak main game..mengong kan..g kenduri arwah bole lagi main game...actually kami bermain game sebab pas kenduri tuh ada b'day celebration..so main game ngan dak2 sekali..but cover2 gak..jauh skit dr umah..huhuhu..
kul 12am lbh gak la br gerak nk blk KL..before that anta Harney blk umah die dulu ngan selamat..hehehe..n gerak blk KL...

01/02 duk umah jerk rehat...
02/02 kuar lagi..romiflizz ajak lepak ngan Ika af6 skali..oke gak..coz aku dh lame tak lepak ngan romi n tak pernah lg lepak ngan ika..plus takde plan pape isnin tuh..cuit tuk hari Wilayah..aku kan keje KL..duk jek selangor..huhu...jumpe romi kt tmn desa around kul 1..coz ika duk sn..so amik ika dulu..n gerak ke Kelana jaya mkn..n jumpe Bai skali..member dowang..wah sempat tgk Unitar..tmpt ku study dulu..huhu..pas mkn gerak ke Ampang Park..Karaoke kat sana..tak tau pun dowang plan nak Karok..so joint jerk...
karaoke ngan artis..pergh segan..sore den tak sodap pun..n aku nak ckp aku impress ngan sore Ika...tak same langsung time die kat Af6 aritu..die bnyk improve..or maybe time kat AF die tak dpt lagu yg tul2 mencabar kelantangan vocal die..gua salute lu babe..lu memang melatopz...die bole nyanyi lagu Agnes Monica ngan PERFECT...gile tinggi tuh lagu2 agnes..die nyanyi 2 lagu agnes..Bukan Milikku Lagi n Tiada Logika..Memang BEST oke..bnyk lagi lagu lain die nyanyi..Turn To U, One sweet day, Samudera(nora), Goyang Inul, Pelamin Angan ku Musnah...bnyk la..ada lg aku tak ingat...aku just nk ckp SORE DIE ADER POWER...
pas karok g midvalley plak..eh bukan Mid..The Garden..lepak makan kat ctu..alamak ape name tmpt mkn tuh pun aku tak ingat la..hehehe..sebab aku 1st time mkn kt ctu..makan Burger saja RM23..mahal oke..hehehehe...
pas mkn br blk umah..smpi umah dah kul 9mlm..tido sok keje..huhuhu

p/s semua perbelanjaan time kuar tuh d belanja oleh ROmiFlizz n geng..hehehehe...
yang joint kuar ngan romi tuh..aku,KT,Ika,ROmi,Apu n Faiz...so yang banje..Romi,Apu n Faiz la...dr mkn tgh ari..karaoke..n mkn mlm...TQ guyz...heheheheehe

No comments: