Wednesday, February 25, 2009

One In A Million...milik sape??

Aku bapak malas nk wat posting lately nih...nak kata BZ mmg agak bz...bnyk bende aku nk share..but takde mase tuk type panjang2 n takde mase tuk load piccas...mmg kemalasan yang amat dowh..sorry la yer kawan2...

oke skrg aku cume berfikir psl OIAM3 jerk...musim ketiga ni musim plg bermakna buat aku..sebabnye korang sure dh tau..sebab tomok one of the top12..aku ikut perkembangan nie since die pegi audition..dh tau perjalan die kat oiam since tu lagi..even tak kuar kt TV mahupun mana2 paper pun aku dh tau..coz tau dr tuan punye badan....huhu

1st konsert dh selamat pun last friday...tomok perform lagu COBA by pejal tahir..but ni Tomok punye version..takde sikit pun menyamai pejal..sebab dowang mmg berbeza..masing2 ada kelebihan sendiri..so tak adil klu nak compare kan...ape pun bg aku Tomok dh wat yang terbaik mlm tuh...frankly speaking aku BANGGA ngan persembahan die..maybe itu belum cukup bagus..but at least die lakukan sesuatu yg membanggakan kami...
TAHNIAH Tomok sebab dh mampu buatkn org BUKA MATA dgn persembahan kamu itu...no more 'sengau' yg org tak suke tuh...aku plg suke dlm performance die mlm tuh ada la PENGAHAYATAN die..n aku tau d sebalik pemilihan lagu itu..apepun u done a reallly good job babe..i'm proud of u...

aku harap tomok masih leh bertahan dlm mgu2 terawal nih..jumaat ni penyingkiran yang pertama..aku harap tomok terselamat la hendaknye..insyaallah..vote for tomok

type YES TOMOK send to 33399

hehehehe..sempat lg aku promote...
piccas akan d upload bile aku rajin oke...
daaaa

No comments: