Wednesday, December 2, 2009

Nak berlari ngan tomok.... lalalalalala

Cam gempak jerk tajuk..wakkakakaa

Saje jerk nak share lirik BERLARI by Tomok..
rase cam dh lame nk post lirik nih..but tak post gak..pastu ramai gak org yg tembus kat blog aku yg search lirik lagu BERLARI ni..kirenye ada la org yg carik lagu nih..so here i share..ngan baik hatinye..muahahah..so layan kan saja...

Aku yang telah merasa keliru
aku yang tak tahu mana nak tuju
sampai bila harus aku menjadi bisu
Kamu yang mahu mencintai aku
kamu yang mahu mencintai dia..
haruskah cinta ini jadi begitu
tak perlu kau merayu..
pergilah bersamanya
biarkan ku sendiri...
tak perlu kau menyakiti...
chorus
"kini ku..bebas tanpa bayangmu lagi
bebas tuk berlari
mengejar impian aku...
yang terkunci
walaupun tanpa mu disisi
aku kan berlari...
teruskan berlari..."
dan kini semua telah terbukti
tanpa mu, ku masih ada disini
mengejar.. impian yang hampir pasti...
kamu yang mahu mencintai dia
kamu yang mahu mencintai aku
haruskah cinta ini jadi begitu
tak perlu kau merayu
pergilah bersamanya
biarkan ku sendiri
tak usah kau sakiti...
ulang chourus
gelap sudah menjadi terang...
padangan semakin jauh...
jauh meninggalkan kamu..
terus....ku terus berlari....kan ku capai bintang ituu.....
ulang chorus 2x

No comments: