Monday, May 3, 2010

Tak mau sedih dah....

okey....aku berdoa n berharap..pasni berkurang atau takde la entry sedih2 ni lagi...kesian kawan2 aku risau kan aku..haih...org berkawan tuk mengembirakan..aku lak berkawan wat kawan2 risau...nora nora...



last Friday to Sunday(30/04 - 02/05) aku kat Terengganu...berjalan kat Kuala Terengganu..Setiu..Kota Bahru..actually holiday nih unplaned...last minit punye hal..d sebabkan aritu aku TENSIOn sgt..EMOSI bagai...bile ada member ajak holiday aku tanpa berfikir trus SETUJU tuk pegi...n akhirnye smpi gak aku kat Pantai Timur kita...huhuh..wat masa skrg aku takde mood tuk update full story percutian...nanti la ek..tak pun g la tgk kat blog anotedora or nieja..dowang sure akn update...



ape yang aku nk simpulkan..aku janji ngan diri sendiri..pas blk dari bercuti ni NO MORE SAD..NO MORE TEARS..haih penat dh bersedih..bermuram...beremosi sepanjang bulan april ni...ntah nape...haih..aku pun tak fhm...antara sebab..kehilangan sorang sahabat baik..cik ct..wlupun hilang sbb die duk jauh jerk....tp tetap memberi kesan...pastu hilang kawan br d kenal tp agak rapat..en kucai..dan semakin kurang masa bersama sahabat baik..cik nana..sebab masing2 bz..takde masa nk wat luahan perasaan sgt or berkongsi cerita...n yg plg penting..kurang luangkan masa bersama org tersayangn n ada sj benda yg bole jadi issue pertengkaran kecil..haih...tak sukenyeeee....

n bile aku decide tuk g Ghanu tuk bercuti..kononnye nk buang segala strees n kesedihan..tak mau sedih dh....tapi sebaliknye plak berlaku..happy memang la happy kat sana..sgt gembira ngan rakan2....tapi d sebabkan insiden yg berlaku akhirnya aku dapat...................................



n akhirnye aku dpt pesanan yang paling...huh..susah nk ckp...aku dh d isyriharkan tak bole pergi Holiday berdua(ngan pompuan), jalan jauh tanpa tau details tmpt nk d tuju...TIDAK BOLEH..n arahan itu dh berkuat kuasa time aku ada kat Ganu aritu lagi..n arahan itu dari Chayunkqu..die dh start risau ngan keselamatan aku...so pasni no more holidays without him..or no more gurlz trip...must be a guyz around...br selamat katanya...okey...sy terima arahan itu..sebab ianya tuk kebaikan n keselamatan diri sendiri....sorry chayunk dh wat u risau...

apepun aku dh wat bende yg aku suke n nak..now masa tuk aku fikir masa depan...huhu..harus siyes ngan kerjaya dan perhubungan..kurangkan enjoy..okey itu memang perlu..aku bukan muda lagi..dh 26 kut...masa tuk fikir bila nak kawen??bila nak wat saving tuk masa depan??okey..sblm nih mmg aku tak amik port sgt bende2 nih..sbb blum bersedia..n skrg aku perlu sediakan diriku..nampaknye aku ikut jejak Nana n Ct la yer??cuma date tertentu belum ada yer kawan2...cuma nk persiapkan diri tuk kearah itu or tuk sebarang kemungkinan yg berlaku..mana la tau tetibe ada lak org nak kawen ngan aku dlm ms yg singkat..at least aku dh ready la kan....hahahahhaa...aku positive tuk berubah ke arah ini..tiada paksaan okey...ada bende yg harus aku lepaskan...memang ralat..tapi kena gak...so lepaskan yg dh d genggam(keseronokan sementara) tuk gapai yg ada d hadapan(kebahagiaan berkekalan)...wah gtu....

korang dh leh nmpk kat ctu aku dh sedikit okey kan??hehehhee..

eh nk share satu citer...AKU DAH BERISI/GEMUK...sgt choi....kiri kanan atas bawah ada lemak2...haih...camner aku leh gemuk nih??tapi mmg itu aku nk..tp bila gemuk cm skrg aku cam tak dpt terima kenyataan..haih....tak reti bersyukur betul aku nih...pasni kene maintain la badan aku...ini belum kawen lagi nih..klu semakin membesar tak cantik plak nk pki baju penggantin nanti..wkakakaa..berangan.....okey la tuh jerk la...byeeeeee

p/s tunggu bile la dapat g karok ngan dak2 nih??cik nana, en kucai n en choki..haih....

No comments: