Monday, December 23, 2013

23.12.1982-23.12.2013

Kalau dia ada lagi arini, sure ramai yang wish and celebrate besday dia yg ke31tahun ni..how I wish he still here..such a great guy I ever know...yes he is!!

Miss him..he's a good friend of mine..walaupun kenal tak lama..takat lima tahun jer..but still I know he's the best 'boy friend' I ever had..he's my crush during school time..he's like a brother to me..he's my friend..zulkifli bachok..

Dia pergi di umur yang tersangat muda..klu bukan sebab dia pergi tuk selamanya rasanya sehingga ke hari ini jika kami mmg tidak ada jodoh bersama sure dia akn tetap jadi kawan yang sejati..

Wlupun dh 10tahun pergi meninggalkan dia tetap segar dlm ingatan.susah nk kata.but everytime aku leka tanpa mengingat dia n lupa sedekahkan fatihah..nescaya dia akn muncul dlm mimpi yg indah.subhanallah..aku yakin dia d tempatkan di sisi org2 yang beriman di sana..insyaallah..

Kalau dlm hidupku lelaki yang ku sayang n sentiasa ada dlm setiap doa ku adalah Ayah,suami,abang2 and anakku..dia adalah satu di antaranya..:)) dia tetap dlm doaku..

Al-fatihah buat arwah Zulkifli bin Bachok..

No comments: