Tuesday, December 31, 2013

31.12.13

Last enrty for 2013?ya for sure..dlm ms sejam jer lagi dh menjengah ke 2014..wow..pantasnya masa berlalu..macam baru jer 2013..macam baru jer jadi mommy kepada eka..macam jer..hakikatnya setahun dh berlalu..xlama lagi nak jadi mommy kepada dua org anak afiez azam dah..wow lagi skali...

2013 bnyk mengajar aku jadi seorang ibu,emak,Mak,mamak,mommy Dan yg sewaktu dgn nya la..kesabaran perkara paling penting sekali aku rasa..yer Sgt menguji kesabaran yer..kesabaran di sertakan dgn pengorbanan..indahnya..haha..baru setahun lebih bergelar mommy dh leh rasa kesukaran juga kebahagiaan..so bayangkan la mak2 yg dh berpuluh2 tahun jadi mommy apa yg dorang rasa?ko rasa?hahaha..klu dh jadi mommy tau la.klu belum ko tgu n rasa la sendiri..yg pasti aku rasa kepuasan buat masa ini..puas dpt beranak..puas dpt jaga anak..puas dpt rasa peluk cium sayang marah geram ngan anak..tp bukan la bermaksud dh puas sangat..xpuas lagi pun..tak sabar menanti hari seterusnya apa yg bakal di hadapi..yg pasti aku puas hati dpt merasai semua ni.

Kehidupan seharian ku di tahun 2013 bnyk tertumpu kepada kerjaya n keluarga saja..itu yg pasti..selainnya sudah d tolak ke tepi..kepentingan peribadi mahupun obsesi kepada sesuatu perkara dh takde bagi apa2 erti..keutamaan kepada anak Dan suami..:)) aku happy..

Semoga 2014 nanti aku mampu menjadi yg lebih baik.bakal menjadi mommy kepada dua org anak..insyaAllah..semoga kesabaran lebih di berikan..pengorbanan masa,tenaga mahupun harta benda ku harap aku Dan suami mampu berikan.berikan yg terbaik kepada mereka berdua nanti..mudah mudahan dgn izin Allah..:))

Selamat tinggal 2013..bawa lah pergi segala negativity yg ada dlm diri yg berlegar di sekeliling ni..semoga sejuta positivity muncul dlm diri tuk aku menghadapi 2014 dgn penuh erti..:))

1 comment:

Ain Rozman said...

Selamat Tahun Baru 2014 kakak, semoga lebih bahagia tahun ni, insyaallah ~