Tuesday, November 4, 2008

01/11/2008

Banyak yg terlerai d 01november2008...alhamdulillah aku leh hadapinya..

Pas keta aku Crash 31/10/2008 tu mlm tu aku g lepak karaoke ngan dak MYVIans..oke Ex-BF aku pun ader..dh lame tak jumpe die n tak contact lgsng..pas ader satu kejadian tu die tak msg aku lngsng..coz takut aku tak senangi kehadirannye..yerp mmg tul tu...aku tak bape suke..

Pas some of MYVIans yg beria ajak karaoke mlm tu aku joint gak..n aku cam rase sedikit kuat tuk berdepan ngan Ex aku...so aku try la tgk ape prasaan aku time jumpe die...oke not bad..tak seteruk dulu..pas jumpe jerk mesti nangis coz rindu kt die..this time tak lagi..takde nak nangis² dah...n dh bole anggap die cam kawan² yg lain..wah cayala nora..heheheh..bravo to myself..

Blk dr meetup tu ader msg ngan Ex aku..aku leh siap tnye bile wedding die..muahahaha..die mmg kearah itu yer kawan²..sebab tu la aku ckp aku dah takkan mungkin blk bersama die..kecuali la die tetibe tak jadi kawen yer la kut..huuhuhuhu..its okela..maybe die bukan tuk aku wlupun kami msh slg syg..die dh in relationship..*dh engaged dh pun*w/out pengetahuan aku..n time tu kami msh bercinta...wakakaka...bodonye aku ms tuh...buta amat..takpe skali lagi..die bukan yg terbaik tuk aku..aku redha kan smua yg jd kat aku...

oke tutup citer ex-bf aku..nie citer 'DIE' plak

at the same time aku sms ngan Ex aku..aku sms ngan 'DIE' gak..die tetibe msg bg tau die STRESS giler...mase tu dh kul 2.30am..01/11/08 la..oke aku layan n tnye nape die stress sgt..die citer smua bende..n ader yg aku tak pernah tau..owh oke..aku mmg agak terkejut n berita tu sebenarnye bole wat aku DOWN giler..but nope...aku tak down plak..maybe sebab aku pernah dgr yg lbh truk dr itu...

n for this time 'Aku Berhenti Berharap'..aku mmg tak pernah harap lebih dr die..coz ms mula² dulu pun kami pernah ckp biar hubungan nie go with the flow..taknak declare ape² coz aku tak ready n gtu gak ngan die..but tak sangka..n skrg kami msh mcm sblm nie..but aku takkan hrp ape pun..termasukla prasan yg kami pernah ader..will throw it out from myself..same goes how i threw out myfeelings towards on my Ex before...hurm...

Bnyk bende terjadi dlm tarikh mase yg same..i'm lucky becoz that time i can faced it..camner aku leh jadi kuat pun tak tau la..Thanx GOD...

No comments: