Tuesday, November 25, 2008

Party+Jalan²CariMakan+Genting

Oke nih nak update skit...mule² nk update psl suprised b'day party tuk KUMAN a.k.a BF Nieja..

sorry la korang aku lmbt update..hahahhaa...
b'day best..n memuaskan hati smua org...bnyk adengan² lucu time tuh..
but bende yg tak bestnye..aku lupe nak g amik CUPCAKE yg nieja dh order...ceh..camner aku leh lupe tak tau la..SORRY babe..lg sekali..huhuhu

mls nk citer pnjg tgk jerk la picca² kt bwh nie ek..huhuhu

p/s Anot - aku mmg berniat tuk rebut B ko pd malam itu..muahahhahaa...nak wat camner EBI takde...B ader pun oke what..wakakakakka

Nieja - cian Man malam tuh...ko asyik ckp NATE jerk kt die..huhuhuu

Aku terbayang² lg ngan makanan² tuh...n gelagat MAN n BOBOY curi makanan Nieja n Anot dn kemudian d agih²kn sesame mereka berdua saje....

Tutup citer Party..nih citer lain lak..

Kakak aku dtg dari SABAH tuk bercuti Seminggu kt cni..die dtg ngan hubby+2org anak die..Atiqah+Afiqah..kami g jenjalan beberapa arinie..Makan²+Enjoy..

Tgk picca jerk la..mls nk citer panjang..

Picca atas nih time makan kat Aziela Steak+Sate Kajang HJ SAMURI..

Time kt Aziela steak tuh aku makan LAMB CHOP..n jgn terkejut..c KT punye chiken chop n Cuzzy aku punye chiken chop gak aku yg tlg abiskan..so kirenye secara total aku makan 1LAMB CHOP+1CHIKEN CHOP...aku dah KUAT MAKAN..muahhaahhaa

Kat Hj Samuri biase la..makan SATAY lor...plus aku makan NASI GORENG..muahahahhaa

Isnin naik GENTING lak..oke nie 1st time aku DRVIE naik GENTING oke...muhahahaha..alhamdulillah selamat naik n turun...pasukan berani mati aku biase la..mak jah n mak sue..yg sentiasa naik jerk keta aku mane aku bwk...naik 2keta...kakak sepupu aku n hubby die+kakak aku n hubby die..satu keta...

K jom tgk picca² kami..tp tak bnyk..coz ni picca kt HP aku...bukan kt CAMERA...so tak bnyk la..

No comments: