Saturday, November 29, 2008

wIf MyGurlz @ OU

Rabu lepas aku hangout ngan bestfren aku time skolah dulu...kami mmg suke wat reunion kat mane jerk kami berada..huhu..but tak cukup korum la..kami bestfren 10org but yg ader bebaru nih 5org jerk(aku,rate-tudung pink baju biru, zel-baju hitam, leezan-tudung pink baju purple,deana-t-shirt kelabu free hair)..5org lg kat sabah lor..
Kami dpt berkumpul pun coz dua org kawan tuh dtg KL bercuti...so tgk la picca² kami ek...kami meet after work..
mule² aku amik Rate kt Klang dulu..pastu trus gerak kt Kelana Jaya..amik Leezan, Zel n Deana..dowang naik Putra LRT dr KL..smua dh smpi trus gerak ker OU..mule² jenjalan dulu..pastu makan kat McD..then kul 1030pm g main bowling...

aku 1st ranking tuk malam tuh..hahahhaa...actually kami smua bukan la bowlers..jarang sgt main bowling kami nih..smua kaki wayang n karaoke jerk..but this time kami tukar xtvt kami..hehehe
bile Leezan bercerita yg mrakhbar nyer itu nak die memakai purda satu hari nanti..kami smua berjangkit..hahahaha...nasib ko la jan klu tul² die siyes suh pki purda...

kul 1200am gak kut kami gerak kuar dari OU n trus g makan lagi..kat MURNI SS2...aku biase la makan ROTI SPECIAL yg bermayonis tuh..dh lame tak lepak murni tuh...sape yg tau murni korang tau la kan camner makanan die kat ctu...huhuhu...sembang²...kul 330am gak br gerak blk..anta deana kat tasik permaisuri cheras n anta leezan,rate n zel kt umah zel d pandan perdana cheras..kul 500am br aku smpi umah s.alam..n esok pagi tuh continue plak shoping ngan akak aku...bapak penat+ngantuk.....

k kang aku smbg the next ek....

No comments: