Sunday, December 14, 2008

BZ kononnye...

Aku bz ker lately nih???
takde la bz pun..cume aku malas jerk nk update blog nih...

aritu kan aku pegi semi final muzik2 kategori balada...n Nubhan tak berjaya tuk melayakkan diri ke peringkat FINAL...hurm...cian Nubh..coz die nampaknye berharap tuk masuk final..but its oke la..dis the first step only to move on...

n tomok plak br jerk melangkah ke top80 n tuk g ker central elimination..good luck tuk toms..kami tak berharap sgt..coz memang ramai yg berbakat masuk OIAM tuh..doakan toms sehat jerk kt sana n mampu wat yg terbaik...good luck toms...

oke tinggalkan citer dua org jejaka tuh..

ast Wednesday aku ader lepak kt CERANA RESTORAN@Cheras..
camner aku leh g sane??

coz petang rabu tuh aku ader YM ngan kak isma..n die beria sgt ajak g CERANA tuh...mmg dah lame die ajak dtg sn..coz die nyanyi kt ctu...so aku decide tuk g...n dat time takde sape kt umah..so drpd aku duk umah mlm tuh better aku g lepak sn...

aku tak tau pun tmpt tuh kat ner..but kak isma dah bg direction tuk g ctu..so takde mslh la..smpi sn jerk jumpe kak isma n lepak smbl tgk die perform..

Environment kat CERANA mmg sgt MENARIK...masuk ctu jerk dh tak dgr bunyi keta kat luar tuh..yg aku dgr bunyi AIR TERJUN n SORE PENYANYI kt ctu la..mmg NYAMAN n TENANG sgt..

MAkanan die plak BOLE TAHAN SEDAP..so aku bg 4start overall..mmg BEST lepak ctu..nak wat PARTY kat ctu mmg OKE..coz tmpt die SGT LUAS..

Atas nie picca aku ngan Kak Isma n picca2 kt tmpt kejadian..hehehee.ader dua org penyanyi lain selain kak isma mlm tuh..MaiSarah n Roslan shah..

Jumaat plak sekali lagi aku g tgk semi final muzik2 tuk kategori PopRock plak..

aku g sebab FIDYA ajak..die ader tiket n die beria sgt nk g...die g tuk SUPPORT SOFAZ..die nie bestfren One Sofaz..so oke aku temankan die..wlupun aku bukan fanz sofaz but joint jerk la..hehehehe..n tahniah tuk sofaz coz melayakkan diri tuk ker FINAL..tak sangka kan..padahal sofaz merupakan peserta yg d pilih saat akhir tuk menggantikan peserta yg MENARIK DIRI..iaitu ELLA..dah rezeki dowang kan...so tahniah n good luck tuk final nanti...


Sabtu lak duk umah tido tido online n tido..hahaha..malam baru kuar..

Kuar g mane??huhuhu.. For the 2nd time aku g CERANA lagi..dis time g ngan MakJah n MakSue(adik2 ku itu)..actually petang time aku on9 tuh aku ada YM ngan kak isma...n die ckp die keje malam nie..s ajak la aku dtg lg...n mlm nie die ngan Shiha yg keje..shiha nie ex prelude af3..zaman2 ngan mawi dulu..

BEST gak lepak cerana nih..seronok tgk gelagat kak isma n shiha kat STAGE..comel n lucu jerk dowang nih..terhibur kami kat bwh stage nih..

Owh yer MakJah sempat gak Nyanyi satu lagu...die sumbangkan lagu DIA nyanyian Fauziah Latiff tuh..huhuhuu..actually die nak nyanyi lagu lain..but lagu2 yg die nak takde plak..so die bantai jerk la lagu tuh..ngan lirik takde..sib baik die tak malukan aku..hahahahhaa


Kak Isma wearing White Blouse tuh..she's actually Tomok sister..n Zul 2by2 wife..

Shiha wif Red Dress..

No comments: