Saturday, December 27, 2008

Tournament Bowling anjuran Shawal Fc


oke ni kejadian khamis(25/12/2008) lepas...sempena cuti krismas shawal fc ader wat tournament inter fc..smua FC d alu-alukan tuk sertai tounament bowling nih...

nak d jadikan citer aku terlibat tuk memberi sokongan tuk NFC(nubies fc)..actually nk antar NBianz but takde respon dr NB..coz time tuh Toms bz ngan OIAM..so senyap jerk la tak anta team...
aku cam biase g ngan adik2 aku la...KT n Sue...ajak Miazo die taknak joint..huhuhuh..so g bertiga kat Ampang Superbowl Summit USJ...smpi sana around kul 11am..game dah start..org pun dh ramai..tiap FC ader penyokong masing2..n tiap team ader yg d wakili oleh artis masing2...contohnye...Shawal, Noni, Nubhan, Toi..ader gak artis2 af yg turun padang wlupun takde anta team..cam Hazama, Naim n Afiq..smua dak2 AF la..dtg support member..bagus dowang nih...


atas nih picca ngan Noni Af n Hazama Af

aku lepak kat NFC(nubhan) lor...BEST, LAWAK, HAPPENING n HAVOC sgt...lucu giler la...macam2 perangai bowlers nih..ader 3set game tak silap..NFC antar 2 team..wlpun kedua-dua team tak dpt top10 its oke..sebab kami ader dpt dua anugerah yg lain...

1st - Pemain paling COOL jatuh kepada NUBHAN...die mmg cool la..bola masuk longkang die leh senyum n bangga lagi..wakkaakka..

Muke Pemain Paling COOL..nih la die...Nubhan

2nd - Kumpulan Ke-2 paling HAVOC..ala kami kalah ngan SIADA FC(kakak CT)..dowang ramai plus meriah giler..so dowang tmpt 1st kami 2nd n 3rd TOI FC...memang gempak la...


Nie plak picca Pemain2 n yg Baju Belang tuh Naim AF6


N pas game abis kami lepak kt KFC tuk ngisi perut yg dh lapa dr awal pagi..n Nubhan pun ader joint skali..pergh BERSELERA trus aku nk makan tgk muke Nubhan kn depan mata..wakakkakaa..gurau jerk...kul 5pm camtu br la kami gerak blk...penat sangat....but happy...

Adik beradi...Aku,MakJah n MakSue..Nubhan n Bad3(abg nubhan)

Atas skali picca ngan Bloggers...sempat jumpe RomiFlizz n Kematz

No comments: