Thursday, December 18, 2008

Congratzzzzzzzzz

yes..congratz too SHAH INDRAWAN ISMAIL a.k.a TOMOK NB

hari nie aku update coz aku gembira sgt...
alhamdulillah akhirnye penantian beberapa minggu nih berakhir..
Sejak tomok g audition OIAM smua bende cam tak kene jerk aku rase..ape taknye risau sgt...camner la keadaan tomok bile masuk OIAM..ngan kutukan sana sini yg aku bace..n tomok turut tau camner org kutuk die..tp semangat tomok tak pernah putus..die dh KENTAL dah ngan kutukan org...gtu gak ngan aku, adik2 aku n kawan2 aku yg minat NB...NBianz smua sabar n berdoa jerk yg terbaik tuk tomok..n alhamdulillah..hari nie kepuasan n kesyukuran yg kami leh panjatkan...tomok berjaya melayakkan diri jd finalist TOP12 OIAM..mule tau die jadi top80..oke one step infront...after that ker top40 lak..n trus lagi maju ke top20 n finnaly die berjaya layakkan diri die ker top12..alhamdulillah..syukur sgt...

smlm rabu(17hb) merupakan last stage tuk tomok berjaya ker tak..seharian aku duduk tak senang...cuak+takut=neves..itu la prasaan ku sepanjang hari...dr siang ke malam tgu takde gak result smpi ke telinga aku..aritu pantas jerk msg aku dpt mengatakan tomok berjaya..but nape time nih takde pun..smpi la ke pukul 12am dah masuk ari khamis..still takde news...afiez guitarist NB pun tak dpt kabar gak dr tomok..msg tak reply..call tak dpt...kak isma(kak tomok) pun same..die call tomok tak dpt..aku pun try call tomok pun tak dpt gak...giler masing2 cuak..nape HP die off???akhirnye aku pun tertidur ngan prasaan yg tak tentu..

pepagi nihe(khamis) aku g keje cam biase..but bangun lewat..coz mlm td tido lewat kan..
n tetibe kak isma bg tau 'Nora, tomok dah dpt top12 oiam dik..alhamdulillah rezeki die..die dpt masuk..jom kite sesame supprot die dik'...wahhhhhhhhhhhhhhhhh...aku dah tak tau nak kate ape..selain ALHAMDULILLAH..allah berkati usaha tomok slama ni n doa2 org sekeliling tomok yg nak die berjaya...melangkah ke tahap ni sudah mampu wat kami senyum lebar n gembira...bukan senang...apepun aku trus doakan tomok wat yg terbaik kat OIAM nanti...bukitkan ape yg die nk buktikan kt org luar yg slama ni tak pandang die langsung...

so ok nanti aku update lagi yer...luv tomok ever...huuhuhuhu

note:- artis lain yg berjaya masuk OIAM..Amylea AF3, Pija Mentor, Nine COCO..ader lg yg lain kut...takat nih tau dowang nie jerk la bersama2 tomok nanti...

No comments: