Thursday, June 4, 2009

BZ d hujung minggu

gtu la rupenye...cam tajuk kat atas tuh kan..
aku akn bz tuk hujung mgu ni n hujung mgu depan n akn dtg jugak...
start esok aku ada xtvt yg membuatkan aku akn bz mungkin takde mase tuk update blog mahupun on9....jenguk kejap2 maybe esok sempat la..but tuk sabtu n ahad sure aku tak sempat...
sok aku keje cam biase...mlm skit aku g Bangkok Jazz tuk support amy pune showcase..1st showcase die...so aku n kawan2 lain setuju tuk g support die...n chayunkqu jugak juin sekali..sebab amy pun ada ajak die jugak..plus toms pun akan perform jugak ngan amy as jemputan...so dh mmg cantik sgt la tuh kan....so layan showcase amy ke bangkok jazz..sape nk juin jom la...FREE jerk...dtg layan showcase die oke...leh dtg on friday or saturday..wat dua hari...
sabtu plak...ramai kut dh tau..ada GATH Nubhan FC...ni pun sape nk juin leh la juin..eh tp terbuka lagi ke??ntah...try la klu nk...hehehe....itu plak kat Berjaya Hotel...sepanjang hari aku akn busy.....
ahad cam biase....aku ahad ada lah 'familyday'...lepak ngan adik2 n chayunkqu..itu jerk ms yg kami ada tuk d spent kan bersama...hehehehe...lepak2...masak2...itu mmg xtvt wajib...huhu..
so nanti la isnin or selasa br aku akn updte...itu pun klu ada ms tuk update 2-2 event yg aku akn juin ni..insyaalllah...harap2 2-2 event die berjalan ngan lancar la hendaknye yer....amin.....

p/s owh aritu KT ada ckp die taknak gelaran 'org itu' lagi tuk BF ku itu...so aku dh letak die as 'chayunkqu' or bacaan sebenarnye 'sayangku' wakakaka...so dh tukar oke KTcats...hehehhe

No comments: