Friday, June 26, 2009

Gonna Miss U MakSue

hurm...bukan lagi akan merindui maksue..but mmg dah rindu pun kat die...tak smpi lagi sehari semalam die kat langkawi..dah rindu sgt kat dia..maybe tak biase berpisah...so bila pisah skit dah terasa bnyk sgt..hurm...

maksue dah g langkawi semalam(25/06/09) tuk praktikal selama 6 bulan kat sana..die praktikal kat sheraton hotel..punya bnyk hotel kat KL ni langkawi tuh jugak yg die pilih kan??erm..takpela..biar die timba pengalaman bekerja kt tmpt org..plus kawan2 die smua pun kat sana...so oke la tuk die...cumanya aku n makjah(ktcats) jerk ralat skit...sebab kami tiga beradik jarang pisah..so sure kami akn terasa die takde....

maksue la yg rajin masak antara kami bertiga..aku masakk bila aku rase nak masak jerk..makjah pun same...but maksue akn masak tiap kali kami mau mkn n suh dia masak..dia dh mcm kakak kami plak..padahalnye tak yer..die la plg bongsu...

maksue la org yg akn sapu kan losyen kat tangan n kaki aku bile aku ngah tido n d gigit nyamuk yg tak sekolah tuh...bile die tgk jerk aku mengeluh ngan gigitan nyamuk yg buatkn bdn aku merah2 die laju jerk dtg sapukan losyen kat tgn n kaki aku yg ngah tido tuh...hurm..pasnie makjah la agaknye yg kene buat...

maksue mmg manje...but die bagus..die tak pernah mintak lebih2..die tau kemampuan kami..ape jerk yg kami mampu bg die...die tak cerewet pun..wlupun kadang2 kami rase die tuh cerewet giler...n maksue suke bebel...hehehe..so kami slalu ckp die kakak bile die start bebel...sib baik die cantik..so die bebel camner pun die tetap nampak cantik...huhu..

maksue+deqsue+sue_agnes= SURAYA

maksue suke layan smua org...die layan jerk smua org yg nak kat die..but die takde BF..ntah nape..maybe die memilih sgt..n die cepat bosan..so klu ada mamat2 yg suke push die n tunjuk sgt suke kt die..confirm kene reject..hehehe..*aku rs ni perangai die yg sm ngan aku* tak suke ngan org yg tul2 nak kat die..suke laki yg jual mahal skit...huhuuhuhu...maksue..maksue...


semalam last day die kat cni before die gerak g langkawi..macam2 die pesan kat kami...before aku g keje..aku sempat slm n peluk cium die...but takde la sedih2 ker hape..but bile petang die dh nk gerak g LCCT aku ada YM ngan die..time tuh aku dh start rase sedih giler...ntah la nape...air mata aku memang mengalir jerk la..padahal aku kt opis time tuh..leh lagi layan sedih...hurm..sedih sgt...padahalnye langkawi tuh tak jauh pun...but rase jauh sgt sebab kami tak pernah pisah...hurm...pastu die pegi pulak komen kat Wall FB kami..die komen kat wall aku,makjah,bakal abg ipar nya n tomok..itu antaranya yg aku tgk la..dia lg wat kami sedih giler...bila airmata turun sure die akn ckp 'bodoh la airmata ni..kuar pulak dia'..huhu..maksue mmg kelakar...dia ni lurus sgt..siyes die sgt lurus...die tuh nmpk jerk camtu but die sgt lurus org nye..kadang kami gelakkan jerk ngan kelurusan die tuh...hehehehe...


harap2 maksue praktikal elok2 kat sana...jaga diri elok2...cam mn dia kat cni cam tu jugak la die kat sana harapan ku...she's a good gurl..so aku hrp die trus camtu...tak mau tgk skit pun die berubah..aku senang ngan perangai die yg skrg....


aku dh nak nangis dah ni..tiap kali ckp psl maksue jerk aku rs nk nangis jerk...so biar aku stop kat cni jerk...kang makjah tuh klu die bace die pun nangis sekali...die tuh pun bukan leh percaya..yerla..itu jerk la sorang adik yg die ada..dowang mmg close sgt..bergaduh...berkasih syg..itu la die....huhu..



last xtvt kami sesame time bithday ku la..kami g konsert inspirasi..itu yang last...pasni dah kurang sorang korum kami g konsert or xtvt bersama Nubhan/NubhanFC mahupun ngan NB/Tomok/NBianz...hurm..dah tak bape nak syok...


luv u maksue...nanti kami ada rezeki lbh n masa lebih kami pergi lawat ko kat langkawi tuh yer...kita berjimba2 kat sana k....sayang maksue sgtttttttttttt..luv u adikku cayang....muahhhhh


-kakak mu yang cantik wlupun tak secantik ko-

cikyoya(aku)+makjah(ktcats)=RINDU Maksue

No comments: