Tuesday, June 23, 2009

inspirasi berblog dr Ktcats....

siyes aku tak tau nape lately nih aku mls giler nk blogging...siyes MALAS..skali lagi aku nk ckp MALAS..huhu..but kene update blog jugak..kang org ingat aku hilang ke mana plak kan..tak ramai ada la skit yg nk tau citer aku skit2 kan..hehehe....
last posting aku psl GATH Nubhan FC...itu pun dh tgk kemalasan aku...just letak picca jerk as entry aku...takde cite pape pun kan...dis time lak aku citer jerk dulu..kemudian la aku letak picca...sebab aku tak rajin nk edit...muahhahaa...

13/06/09 ada kenduri umah toms....memang meriah...sgt meriah..smpi jer aku tgk cam kenduri kawen..mcm2 makanan ada..but time tu pulak la aku takde selera nk mkn..ntah nape...padahal aku dh kuat mkn dh skrg....oke pendekkan citer...rmi yg dtg...org2 yg korang maybe kenal..budak2 OIAM(nine,anith n fify)pastu dak2 AF7(aril,akim,qhaud,rini n hafis)sebab skali kenduri tuk k.isma kan..so harusla dowang pun d jemput...smua sempat berkaraoke...smua pun sumbangkan sore.....thanx la for being sporting..so smua org time tuh dpt tgk free show...bukan senang...huhu...yg ptg..toms n kak isma pun nyanyi..n yg plg best IBU n AYAH(toms) pun nyanyi jugak...gempak..satu family berdarah music...



14/06/09 ada MENTOR..toms jd jemputan tuk protege Jaclyn Victor...persembahan mlm tuh mcm tgk toms kat OIAM..coz totally music toms yg dowang bawak...tak sempat abis mentor ni kiteorg gerak blk..coz dpt call yang cousin aku KOMA kat hospital serdang..so mintak tlg chayunkquu drive ke sana bwk kami..aku tak tau camner nk g sn...dh otw dpt call yang cousin aku dh pergi tuk selamanya..inalillah..siyes tergamam n terkejut sgt time tuh..kiteorg dh otw nk lawat n tgk keadaan die yg tetibe tak sedarkan diri tuh..but in few minit dh dpt kabar tak bagus..but aku tak nangis pun time tuh...ntah nape..aku cam tak tau ape yg jd..aku tak wat pape..so trus blk puchong tgu mayat d bwk balik...

15/06/09-18/06/09 kami smua stay kat puchong..bust ngan pengkebumian n tahlil tuk arwah..mlm before die d kebumikan sempat jugak la aku luangkan sedikit ms tuk bacaan yasin..mudah2an arwah d tempat d sisi org2 yg beriman dan rohnya diberkati allah swt...amin...yang pergi tetap pergi..yang ada perlu teruskan hidup...itu jerk la semangat yg mampu aku beri tuk adik beradik arwah dan jugak makcik aku...alhamdulillah dowang leh trima tak bnyk but ada la sikit....

20/06/09 hari yang bermakna buat aku..dah 25tahun umo aku..dh semakin dewasa umo aku..but perangai aku dh dewasa ker??hurm ntah la...harap2 aku leh berfikir ngan lebih dewasa la selapas nih..menjelang detik 12am 20hb aku ngan chayunkqu tuk celebrate hari kelahiran ku itu...sgt bermakna..sebab die beria tuk sambut ngan aku...thanx syg...luv u tau...n actually on 19 tuh..hanie n geng(dak2 uitm)dh dtg umah tuk celeb b'day aku..siyes terkejut giler..n sedikit terharu...thanx adik2 ku..sayang kamu smua...pandai ek wat suprise...hehehe...sayang korang tau...malam 20hb tuh pulak seperti yang dh d plan beberapa mgu sblm ni kami akn g dataran merdeka tuk support tomok kat konsert inspirasi tv3..so kami truskan juga plan itu..n d sertai jugak ngan hanie n geng..wah cayalah..dowang dh jadi tegar cam kami g support tomok..hehehe..so berkonvoi dua keta..smua skali 11org...best sgt....yg plg best bergambar2 d dataran merdeka itu..hehehee

oke tuh jerk la...dlm malas aku update blog..banyak jugak yg aku update kan??huhu

No comments: