Wednesday, July 1, 2009

Nonny+K.Isma=The Curve

Last Friday 26June romiflizz beria ajak aku lepak kat curve...bile aku tnye ada ape die suh jerk aku dtg..mulanye aku tak leh nk confirm sebab aku tak tau chayunkqu nk dtg jumpe ker tak..klu die xdtg leh la aku follow romi...if not tak dpt la..around kul 8 romi call tnye aku juin ker tak n die dh otw ke curve..n time tuh gak aku oncall ngan chayunkqu...so decide sok jerk jumpe...so aku trus bersiap g curve..angkut makjah sekali..huhu

sampai curve aku trus la pegi tmpt yg romi sebutkan...kat Teh Tarik Place..tgk org2 yg duk kat table romi aku cam a bit terkejut la..sape plak kan...die sorang jerk laki..yg lain smua pompuan..skali dekat tgk...owh K.Julia ngan Nonny AF5 itu..huhuhu...lama gak tak lepak ngan dowang..eh pernah ker lepak??huhuhu..tak kut...last pun time portluck kt umah k.ros yang kak julia buat..time tuh aku juin Tira...ada gak aku update kt blog ni aritu...

makjah@ktcats ngan noni....wat muke cute memasing....huhu


so lepak2 la sembang2..bnyk bende yg d sembangkan..bnyk gosip baru d dgr...muahaha..biase la tuh...n smbl dgr pengalaman noni kat JAKARTA aritu tuk shooting Filem..die ngan Mila AF5, Akim n Aril AF7 skali berlakon...so tunggu jerk la filem tuh nanti yer...macam menarik jerk...noni sempat gak share piccas n video die time kat sn..tgk gak la skit2....dasyat la noni..huhu...so tungguuuu....

Aku ngan noni..peace muahhh


kul 12am gerak blk umah....

sabtu 27 june cam biase keje half day...sharp 1pm aku gerak blk shah alam..coz nk berkejar ker Hulu Klang..tmpt cousin aku...ada meeting kat sana..meeting apa??huhu..tak pyh tau la..hal negara..wakkakaka...
meeting start kul 3pm sebenarnye...n abis around kul 6pm...pastu aku dh kelam kabut gerak blk..coz dh janji ngan chayunkqu jumpe kat hartamas kul 630 coz nk gerak g KL mlm tuh...time g ulu klang tuh aku ikut KESAS...n membayangkan kesas sure jem time blk tuh aku trus ikut DUKE...itu 1st time la aku ikut DUKE..aku bantai jerk ikut signboard....n aku sangat KAGUM ngan DUKE oke...aku smpi kat hartamas dari ulu klang tuh dlm 10minit jerk...giler la...siyes cepat giler smpi..so aku kene la tgu chayunkqu beberapa minit kat hartamas tuh coz ms yg d janjikan is 630 kan..so aku terawal beberapa minit...

n kami pun trus gerak ker KL..tempat yg d tuju is Istana Budaya...but still early...so kami pun berpusing2 la kat KL tuh dulu.elok2 tak jem kami pegi jln yg jem..muahhaha...takde keje cr keje...n sharp 8pm kami smpi kat IB..itu pun agak susah nk cari parking coz ada Konsert SATU ct nurhaliza...hurm..terlupa lak ada konsert tuh aritu..so mmg pack la kat ctu..but dpt gak la park area laman santai tuh..n tmpt tuh la yg mmg kami nk g...smpi jerk tgk kelibat org yg aku nk g jumpe or ngan kata lain aku nak support...sape lagi..Kak Isma la..huuhuh....k.isma ada perform kat ctu...actually kat ctu every saturday nite pun ada artis yg perform...n malam tu k.isma n kumpulan HUJAN antara yg perform..ingatkan kul 8 tuh dah start..skalinye lambat lak..sebab last minit dowang inform ada shooting RTM punye program kat ctu..LIVE lak tuh..program angguk-angguk geleng-geleng tak silap aku...so terpaksa la tunggu..smbl makan smbl lepak..maknan kt ctu murah..so oke la...bole la g lepak2 kat ctu..huhu...

dlm kul 930pm baru la start event tuh...n kak isma perform 4 lagu mlm tuh...sound system mmg tak sedap la....mic pun tak sedap...huhu...but dgr saja la...takpe..sore kak isma dh sedap..so sound tak sedap camner pun sore die tetap same...hehehehe...pas k.isma perform jerk kami gerak blk..time tuh dah kul 1130 camtu....kiteorg tak tgk pun Hujan perform...huhu...

ari ahad lak..aku bgn cam biase la..kul 1230tgh ari...hari cuti aku mmg bgn lambat la kan...huhu...tkg tv...pastu kuar ngan makjah g cari makan smbl g cuci keta..wkakaka..keta aku bapak kotor giler...so puas ati dh cuci keta...blk umah smbg online lak...coz tak tau nak wat ape...
malam skit kuar g damansara lagi...jumpe chayunkqu lagi..arini nk tgk muvie...transformers 2.. dari aritu lagi nk tgk..so ni br ada peluang...smpi cineleisure trus cari tiket...skalinye smua pun full.ada pun tuk midnite punye tayangan..argh amik jerk la...time nk beli tiket tersermpak lak lagi ngan k.isma n abg zul...sembang jap...dowang ada meet up ngan fanz k.isma kat McD dpn curve tuh...dowang ada gak ajak aku skali dtg...but tgk aku available tak time tuh..if yes bole la g tunjuk muke...

pas beli tiket jenjalan kat the street tuh..bole lak aku tershoping dress...cessss...abis duit aku beli dress..aku mmg pantang tul la tgk dress cantik skit...mula la nk beli..hurm....dah jenjln Baby(zack wife) plak call aku tnye kat mana..then aku ckp kat kat damansara..rupenye die mmg tau..coz before that zack dah call chayunkqu tnye die kat ner..so dowang dh tau kiteorg berdua...so dowang ajak kiteorg lepak kat T.G.I curve tuh...so kami pun juin la dowang..smpi ctu tgk dowang ngah makan...zul koleng(ex-PR NB dulu2) pun ada...so lepak kt ctu smpi la kul 11pm..kul 1130pm gerak tgk muvie...

TRANSFORMERS 2 memang GEMPAK oke..BEST giler...mls nk KOMEN bebanyak..coz mmg BEST SGT!!...huhu...pas muvie blk shah alam..then lepak mamak jap...kul 4am jugak br aku smpi umah..huh ngantuks...isnin kene kerja..wkakakakka...padan muke aku..sure ngantuk kat opis...

No comments: