Wednesday, July 29, 2009

I was tagged from Fairuz Selamat Blog...

DO YOU PREFER YOUR MOTHER OR FATHER?

mak n ayah..wakkaka

NAME A PERSON THAT YOU REALLY WISH TO MET IN REAL LIFE FOR THE FIRST TIME?

Datuk belah mak n ayah..dua2 tak sempat nk kenal pun..aku lahir jerk dowang dh takde..tak pernah rasa ada atuk..

CHRISTINA OR BRITNEY?

britney kut..wlupun die camtu..but bakat die aku kagum..christina cam terlalu mature tuk aku suke..wakakakak

DO YOU DO YOUR OWN LAUNDRY?

yer lor....

THE MOST EXCITING PLACE YOU WANT TO GO?

tempat keajaiban dunia..sure best..sure aku ternga-nga tgk kan??huhu

CAMERA OR MP3 OR HP?

HP yang ada camera...hp sgt ptg..amik gmbr pulak sgt menghiburkan..hehehe..mp3 takde aku nyanyi sendiri..wakkakaka

POINT OUT 5 THINGS ABOUT THE PERSON WHO TAGGED YOU?

Sore die sedap..menyanyi dr kecik lagi...punya pandangan n pemerhatian yg sgt teliti ttg industri..selalu buat posting yg buat aku rasa kagum ngan die..dan aku yakin dia sorang yg sgt baik n prihatin ngan keadaan sekelilingnya..*cewah aku puji fairuz beria ni..but itu yg aku tgk la*

3 THINGS I SAY TOO OFTEN?

errrrr..hurm....erk...otak ko...

BOOK I'VE RECENTLY?

takde kut..wakakakka

SONGS I COULD LISTEN TO OVER AND OVER AGAIN?

aku kene dgr lagu dr NB/tomok tiap hari..sorry to say yer...hehehehehe

3 THINGS I LEARNED LAST YEAR?

yang kita sangka terbaik tuk kita, tak bermakna ianya mmg yg terbaik...

selalu cuba tuk beri peluang tuk menyukai benda baru..

memulakan perhubungan yang baru tuk melupakan hubungan lama yang menyakitkan..but pengalaman yg pernah ada sentiasa menjadi pedoman mahupun kenangan...huhu

8 PEOPLE TO TAG?

sape yg baca smpi abis entry ni..ape lagi..jawabla..wakakakkakaka

No comments: