Saturday, August 1, 2009

Perang perasaan...

wah begitu tajuk....padahal takde bende sgt pun..perang perasaan ape pun aku tak tau..sj jerk nk bubuh tajuk tuh...
aku sgt busy lately nih...busy ngan apa...busy ngan few things...salah satunye..busy ngan tugasan Riuh Sana Sini ERA tuh...yerla..tiap ari aku ada tugasan tuk d buat..g tmpt2 tertentu tuk amik the best shoot...konon la..padahal takde la best pun..biase jerk..janji tepati tema..hehehe....
masa dating mcm kurang plak..nk kata sebab xtvt baru aku ni tak jugak kut..but ntah la..masa berbual tepon pun sdkt kurang..so rase cam kekurangan plak..*padahal everyday jugak on call* huhuhuhu...
ada lg bende yg lbh penting yg aku busy kan..but aku tak leh nk share la kat cni...biar aku ngan adik beradik aku n cha-yunk-qu jerk la yg tau...hehehhe...n aku rs pasni aku kene kurangkan xtvt aku kut..specially berFC ni..konsert sana sini...enjoy sana sini perlu d kurangkan..wkakkaka..
bulan ni masuk 4 bulan aku in serious relationship ngan cha-yunk-qu...yg tul2 siyes la..ikutkan dh close dh setahun..but br 4 bulan lepas yg totally aku declare siyes ngan die...n bebaru ni la tuk pertama kalinye kami mcm 'gado'...but aku tak tau nk ckp gado ker hape...sebab nk ckp gado takde la totally gado pun..takde tinggi2 sore or bermasam muka pun..just 'majuk' skit jerk..sape majuk??die majuk dulu n kemudian aku lak yg majuk..at the end..dua2 tak majuk dh..hehehe..
tuk 4 bulan br ni rasa sedih..*wah happy jerk rupenye sepanjang 4bulan ni*....but takde la smpi menangis bagai kan...just terkena kat hati skit..but blum smpi tahap makan hati lg...harap cha-yunk-qu itu pun same la...tak mau la die mkn hati...hehehehe...
banyak bende aku kene buat...lawan perasaan...kuat kan hati..kuat kan semangat..kena bersungguh-sungguh..n be posotive....yakin ngan diri sendiri...
wah cam nk g berperang jerk....perang ngan perasaan...muahahhaa....

No comments: