Saturday, August 29, 2009

Cukup sudah Kisah Kita, biarkan aku Berlari....

mood skrg *mengantuk* sgt mengantuk....
so kesimpulannye,penulisan yg akn kamu baca ni penulisan org mengantuk...

Lately nih aku bz...keje cam biase la..pastu every wednesday n friday mmg aku bz ngan komitment lain...masih ramai tak tau..n aku mmg tak rase nk bg tau..is just my commitment..so just forget it...huhu...

kebelakangan ni berbuka puasa tak semeriah awal2 puasa aritu..maybe sebab aku kurang masak kt umah..tu yg aku rase tak meriah kut...berbaru ni aku just sempat masak masakan lemak cili padi..yang selainnye simple jerk...lemak cili padi tu tuk pertama kali aku masak seumur idup aku..makan tak pyh ckp mmg la selalu..but nk masak sendiri tak pernah lak..itu la 1st time aku masak...n alhamdulillah menjadiiiii..yeahhhh suke...cukup rasa la kirenye...pekat pun iya..pedas pun iya..hehehhee...best bile masak bende yg 1st time kite msk n bende tuh jadi n sedap kat tekak kite...hehehhe...

eh cerita cam takde kene mengena ngan tajuk entry kan?hhuhuhu..sorry..itu opening skit jerk tuh...last two week cha-yunk-qu bz ngan kerja2 kat studio..smpikan kurang masa tuk aku..berbuka puasa sesama pun tak pernah lagi...kesian kan??bukan die taknak but masa die tak mengizinkan....die bz ngan recording album solo tomok...n kebetulan ada dua lagu chayunkqu yang produce...satu lagu ciptaan die sendiri n satu lagu lagi ciptaan shazzy but lirik by tomok...lagu yg chayunkqu buat KISAH KITA...n lagu Shazzy plak BERLARI...

aku nak citer lebih lanjut pasal lagu ni rasenye belum masanya lagi..sebab lagu ni tak kuar pun lg...n yg dah dgr lagu ni hanyala orang2 terdekat..so kene jaga ekslusif lagu ni..apa yang pasti lagu Kisah Kita dan lagu Berlari menggambarkan hidup aku..siyes...maybe secara kebetulan...nak pulak yg buat lirik tuk lagu Kisah Kita is chayunkqu n lagu Berlari tu pulak Tomok...lagi la aku suke kan..bile aku dgr dua2 lagu ni...n nyanyikan lagu ni..mmg aku rasa aku nyanyi tuk diri sendiri..seperti menyanyi luahan hati...seperti mengungkapkan apa yang ada dalam hati dan perasaan aku...

klu dulu Kisah Kita adalah kisah aku dan kenangan lama..aku yakin tiada yang terbaik selain dia..dan terus merindukan kenangan lama dan sangat yakin kami akan kembali bersana...but sekarang aku berani ckp biarkan aku Berlari...aku yakin aku mampu mendapat yang terbaik..mengejar impian yang hampir pasti...kau pergilah bersamanya..biarkan aku sendiri dan jangan disakiti lagi.....

huhuhhuhu..oke cara penulisan itu sedikit sebanyak menyerupai jalan cerita lirik kedua-dua lagu....huhu

so nantikan single terbaru tomok...but tak tau lagi samaada lagu Kisah Kita mahupun Berlari...n insyaallah album solo tomok dipasaran ujung tahun ni or the lates by early of next year..but hopefully leh kuar before end of this year....go tomok..wah tetibe jerk aku ni....

owh yer dh seminggu lebih tak jumpe chayunk akhirnye kami jumpe tuk bersahur bersama...die dtg jumpe aku tuk bersahur..so aku suke...jai,makjah n miazo pun juin same...bestt..tq chayunk dtg sahur ngan kiteorg....luv u...muahhhhh

teruskan berpuasa dan beribadah kawan-kawan......

No comments: