Wednesday, September 2, 2009

Jawab Tag dr Ain, Anot & RomiFlizz



Duh smlm online jerk cam biase la tgk blog sndri n usha blog member2...mula2 tgk kat chatbox aku ain ada tagged...so cek blog die..owh oke aku kene blog..masuk blog anot pun tgk aku kene tagged gak..g plak blog romi ceh lagi kene tag...so ada 3 tagged yg aku kene..ni yg aku tgk la...aku rs dh takde org lain tagged aku dh..so meh aku jawab tagged mereka ini....

State 5 interesting about person taged me

ain

kenal die dr NB..die seorang NBianz sejati..huhuh

NBianz yang plg lazer....bukan takat NBianz plg lazer..adik yg plg lazer aku pernah ada...die ni cam adik aku dh..

Die bnyk ngadu ngan aku..n bnyk gak dgr aduan aku...hehehehe

pandai jugak dlm pelajaran..

die kecik jerk....n die sorang budak yg baik,sporting n kadang2 emo..wkakakakaa

anotedora

kenal die dr totin..kenal since 2007 kut...

anot seorang yg sombong klu korang tgk die camtu jerk..but sebenarnye die sgt baik...

kekadang anot ni sewel..ntah nape..kadang aku rs die la kawan aku yg plg sewel..wakkaka..but die sporting..agak sabar jugak la orgnye..wlupun die suke mencarut @%^#&#%*%^&$^&$ bagai

die dak BP..die tak minat NB..but die ada VOTE tomok time tomok kat oiam..wkakakaka

BF di boboy..die syg sgt bby itu..tp kadang die ckp jugak nk cr bf lain..tp aku tau kat hati die bby jerk..sebab die same jerk cam aku..setia org nye..kan anot kan???aku syg anottttttt....muahhhh

romiflizz

die suke sakitkan hati aku dgn mengutuk tomok or NB..padahal aku tau die dulu suke NB..but taknak ngaku..sgt ego..

time aku kenal die dr nonifc...time tuh bawak keta kancil..die pernah jemput aku kat umah makcik aku kt puchong dulu2...hehehehhee..skrg die dh pki saga merah baru...

die baik..tp suke sakitkan hati..ntah nape..die tak senang hati kut klu sehari tak buat aku marah...die suke kat Noni AF, Ika AF n Ecah AF..die peminat AF la senang citer..

dulu die kurus..skrg die dh gemuk...konon nk diet but aku tgk tak berhasil pun...muahhaha

romi presiden gigihfc yg d angotai oleh romi,kematz,apu,joker n aku sndiri..wkakaka...romi sengal....wakakakak...padan muke ko romi...

10 things about myself

keje sbgi dak akaun..padahal dlm hati tak suke pun akaun..argh keje cam terpaksa jerk..but kene jugak tuk cari sesuap nasi yg halal...muahahahaha

aku suke ckp psl duit...sebab itu slalu jd perkara yg memeningkan aku..n org yg slalu dgr bebelan aku psl duit adalah anot..kesian ko anot...

aku mmg diehardfanz NB dulukinindanselamanya...muahahah..takde bende yg bole buat aku tuk tak minat dowang..n takde alasan tuk aku tak suke tomok n kawan2...

ada yg pgl aku nora..ada pgl aku joey..n ada gak kenal aku ngan nama norajoey...

ada yg bg gelaran aku ni PA Tomok la...Manager Tomok la..n plg tak leh belah ada yg pernah tnye aku ni Awek Tomok ker??owh tidak sama sekali yer..ada tersilap org..smua yg d senaraikan itu tak betul sama sekali...aku bukan siapa-siapa..

pernah ada 2 org BF saja selama hidup 25 tahun...ekekeke...n BF yg ada skrg sgt dicintai...*jgn muntah yer kawan2* wakakakaka

aku asal Tawau, Sabah..but tuk org yg 1st time jumpe aku sure akn ckp 'eh takde gaya org sabah pun..takde slang sabah pun'..owh mmg la sebab sy sdg berckp ngan org semenanjung..klu ngan org sabah korang ternga-nga plak tgk nanti yer...sy mmg org sabah....lahir dan membesar d sn..cuma smbg blajar n kerja sj d kl ini...huhu

cintai muzik..cintai lakonan..cintai seni..but aku bukan org seni...hanya suke dan memerhati saja...takde bakat itu..huhu...suke berkaraoke wlupun sore tak sedap..ada aku kisah??hehehehe

ada dua org saja adik kandung..adik yg sgt disayangi...berketawa n nangis bersama2....huhu...

sy sgt sayang kereta myvi merah hot n comot saya itu....dan sy sgt syg cinta hati saya..lbh sygkan family tersayang sy yg jauh d mata dkt d hati.....muahhhhhhh

Blogger to tagged

NBianz

Nubies

GigihFc

n Yang suke jenguk blog sy ini wlupun sy tak ketahui...kui kui kui

No comments: