Thursday, September 3, 2009

Lagi tagged disebabkan aku follower blog fairuz selamat

Jenguk blog fairuz..oke aku tgk taged nih..so jawab sj..kebetulan time nih aku ngan ngantuk kt opis nih...layannnnn...hehehehee

1) Anda rasa anda hot?

hot la kut..klu tak hot takde la org sibuk nk amik tau hal aku kan..pastu sibuk2 ngumpat2 aku..pastu dengki2 kat aku..nampak sgt aku hot dr dowang smpikan dowang nk pertikaikan ape yg aku wat..owh aku mmg hot dr dulu lg..so what??jeles ker??wkakkakaka....*bengong la aku nih*


2)Upload gambar2 kesayangan anda?



3)Kenapa anda suka/sayang gambar ini?

I love both of the piccas above...siyes i love it much....

for the 1st picca aku suke sebab gmbr tuh nmpk sweet..sorry perasan jap..but klu aku tgk piccas tuh aku sure akn senyum jerk..

for the 2nd pic plak aku suke sebab sempoi..anatara gmbr gile aku ngan Mr Cool ku itu..sape lagi Mr Tom again...wlupun muke ku kelihatan agak buruk..but aku tetap suke picca nih..tiap kali tgk sure terkenang blk kenangan time tuh...hehehhe..kelakar la...

kedua2 gmbr di ambil sebelum OIAM..1st picca tuh diambil selepas beberapa hari jerk tomok kuar dr elimination stage..n time tuh die sndiri ceritakan kenangan die time process elimination kt OIAM3...n 2nd pic plak diambil dua hari sblm tomok d kuarantin kat Peninsular Hotel tuk OIAM3 start bersiaran...hehehehe

4)Bila kali terakhir anda tak puasa?

last year punye pose..dis year takde ponteng lagi..lalalalala

5)Lagu terakhir yang dengar?

sedang dengar lagu RINDU TERHENTI by Tomok kat HotFm...huh sgt berjodoh..wakkakaka..siyes tak tipu...'sedang kau pergi menjauhiiiiiii...ku pinggirkan sayu....'

7)Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?

family members call me joey n some of mybesfren kat school dulu pun call me joey jugak..i luv that name...anak2 buah aku pgl cik yoya..ada yg pgl miss president..dak2 nbianz la sape lagi..ada yg pgl 'awek tomok' owh ni dak opis yg bg gelaran..sebab dowang sgt pelik sy meminati tomok..wkakaaka..ada yg pgl saya yan...fuck..aku tak suke name itu..so plz stop calling me by that name...elergic...hate itttttt!!! my chayunk call me 'sayang', 'yang', 'bucuk i'..n adikku yg comel call me ka-che...

8)Tag lagi 7 orang tanpa rasa kekesalan..

duh nk tagged sape...oke aku tagged

anot, nieja, kematz, icun, harney, nanafina(wlupun aku tau die takkan jwb), last skali org yg mls update blog..sila la update dgn menjawab tagged ini yer....

No comments: