Sunday, September 13, 2009

Yok Sahur 2, sesi 3....

Tuk Yok Sahur 2 sesi 3 n sesi 4 aku dpt juin...huhuhuhu seronok...beramal n berhibur...

tuk sape2 yg tak tau ape itu Yok Sahur...itu actually anjuran Murai.com..tahun ni merupakan tahun kedua penganjuran yok sahur nih....n tuk tahun ni aku ngan adik aku gedik2 g hantar penyertaan kat website murai.com n tak sangka kami dpt....adik aku c Ktcats itu antar penyertaan tuk sesi ke-3..sebab die tertarik ngan artis yg terlibat tuk program tuh n kedudukan umah anak yatim tuh dekat ngan umah kami..n actually artis mmg terlibat..kirenye dowang tuh penarik utama gak tuk tarik org tuk juin...dia ada 4 sesi..so terpulang kt kite nk pilih sesi mn satu..so KT pilih sesi 3..n dia terpilih n bole bawak dua org lagi kawan tuk temankan die..so aku n miazo pegi ngan die....alhamdulillah semua berjalan lancar..kami berkumpul kul 1030mlm kat astro n gerak ke umah anak yatim kat puchong...

program d susun ngan cantik..smpi umah anak yatim..lepak jap kt khemah dpn umah anak yatim tuh..after that sesi kejutkan anak2 yatim tuk bersahur..ada sedikit ucapan dr penganjur n pegetua umah anak yatim...pastu d teruskan ngan bacaan doa sekaligus merasmikan program n bersahur beramai....pas dah kenyang ada lak games tuk dak2 tuh n smua artis terlibat..n tuk sesi 3 nih mmg ramai giler artis...ni merupakan sesi yg plg bnyk kumpulkn artis...antaranya, Dr Fazley, Nubhan, Dafi, Chaq Mentor, Riz Af6, Saida Af6(kakak dato ct), Isma Af7, Aisyah Af7, Qhaud Af7, Adila Af7, Faizal Tahir, Syazliana, Ahli Fikir n ada ramai lg artis lain...smua pun sporting n rajin melayan anak2 yatim tuh..*aku sgt neves berdepan ngan Dr fazley..siyes aku neves n blushing bile apu bg tau aku minat dr fazley..huh yes aku mmg admire die dr zaman die kuar dulu2....aku admire die dr segi personality, bakat n smua yg ada pd dia..respect arr kat die...huhu..luv u dr fazley..uppsss..heheheh*so majlis sgt meriah la...pas games abis smua pun d hiburkan ngan persembahan nyanyian...n last skali anak2 yatim beratur tuk dpt kan duit raya...seronok tengok dak2 tuh gembira... :) so around kul 2pg jugak br program tuh settle...abis jerk program tuh aku tak trus blk umah pun..aku ngan dak2 gigih lepak minum dulu...actually dowang pun ada gak juin yok sahur ni..romiflizz yg antar penyertaan..n die dpt gak so die bawak apu n kematz juin...so kami smua lepak sesame...pastu br blk umah.....

tuk yok sahur sesi 4 plak aku antar penyertaan n aku dpt..so aku bawak KT n miazo..so org yg sama gak la kirenye juin...huhu...this time artis tak ramai...maybe sebab dh dekat sgt ngan raya..so rmi yg ada komitment lain..takpe..yg ptg niat utama nk bersahur ngan anak2 yatim..n dis time venue die kat umah anak yatim kat USJ..so mmg dekat gak dr umah aku...same cam sebelum ni jugak aktiviti die...kali ni artis yg ada tomok, isma af7, qhaud af7, kamal adli, hafiz af7, hafiz hamidun, nadia af6, alyah n beberapa org lagi artis lain...kali pun enjoy jugak..lebih bnyk games dowang buat...n dis time program ni abis sedikit lambat...around kul 3 lbh camtu br abis...apepun kami seronok...kali ni jumpe kematz n adam arjuna pulak...ada jerk kawan2 yg d kenali juin sama..hehehe...owh yer chayunkqu pun ada jugak..dia dtg ngan tom..tom ajak dia g skali..tp kami cam biasela..klu jumpe dlm event2 yg mcm ni..harus profesional..dia pun chayunkqu time tuh..die adalah afiez NB..so buat cam biase...aku layan dia sm cam aku layan tom jerk..hehehe..wlupun kami asyik di kenekan oleh kak isma..hehehehe....kak isma mmg suke sakat kami...huhuhuhu

*gambar akn diupdate kemudian yer*

No comments: