Saturday, August 22, 2009

Happy Ramadhan

Selamat berpuasa korang.....

Aku mintak maaf klu ada silap yer...secara sengaja mahupun tak tersengaja...klu ada yg terasa ngan entry2 sblm ni ker....aku mintak maaf sesangat oke..

nie gmbr last year sebenarnye..time berbuka puasa....hehehehehe...

sempena bulan ramadhan ni aku harap kemaafan dr semua so that amalan yg dibuat dpt d terima n d redhai olehNYA..insyaallah....

so sesama la kite berpuasa dan beamal ibadah di bulan yang mulia ini yer........


n satu perkara yg aku leh share...yang wat aku tersenyum....tahun ni tahun ke2 aku puasa ngan cha-yunk-qu.....actually we got close since ramadhan last year...means dh setahun kiteorg dlm proses mengenali hati budi memasing..chewah camtu bunyi nye...ape pun harap2 tahun ni puasa lebih bermakna......kenangan bersahur ngan die n family die...kenangan buke pose ngan die..kenangan g bazar ramadhan smpi ke Putrajaya sana...hehehehe..bnyk la.....


nie kenangan last year pose ngan cha-yunk-qu.....tak sangka dah setahun berlalu...

No comments: