Saturday, July 11, 2009

TetiBe aku NEVES

Minggu bebaru nih..start wif Isnin till today (saturday morning) tak bnyk sgt bende yg berlaku...kirenye takde xtvt sgt la...yg aku leh share just hari khamis (09/07/09) lepas punye citer jerk...

09/07/09 ada recording muzik2 kat plaza alam sentral...cam biase la..aku pegi klu ada artis yg aku suke jerk..n this time NB n Toms punye turn tuk pencalonan lagu....seperti yg dh d rancang dr mula..aku sure turun padang ngan geng2 yang lain..but hurm..dah kurang dah geng2 biase...MakSue(deqsue) takde..kat langkawi..pastu Makjah(ktcats) pun takde coz dia ada class mlm tuh..so yg tinggal aku ngan miazo jerk..so kesian kami..but Nieja mengisi ruang yg kosong..juin skali..TQ nieja juin kami....muahhhh...meriah skit..hehehehe...



kul 8mlm br gerak dr umah..padahal kul 8 patutnye dh kene masuk sri pentas tuh..biasela..umah dekat mmg camtu..sure berlengah..heheheh..dh smpi plaza alam tetibe aku NEVES giler....*cam neves pretty ugly plak kan?* huhuhhu..


siyes aku neves oke..nk terberak pun ada rasenye..takot tetibe..aku pun pelik nape tetibe rs camtu...fikir2 owh aku tau dh sebab ape...

actually ni pertama kali aku g support cha-yunk-qu punye perform/show ngan NB..as GF die...wakkakaka..

kelakar kan??all this time aku mmg susah nk ketinggalan tgk NB punye perform..coz aku mmg SETIA bersama NB..*huh dh 10tahun oke*...but since toms masuk OIAM, NB pun kire cam rehat seketika dr mn2 show or perform kt mn2...so mmg tak pernah dh tgk dowang on stage...agak lama..setengah tahun gak kut...n dlm tempoh tuh br la aku bercinta ngan cha-yunk-qu itu..kirenye since kami couple..aku tak pernah pegi tgk show dowang as GF die...muahahaha...

itu yg buatkan aku neves kut..nk tgk dia on stage n support dia as GF n skaligus as fanz la..itu dh tentu..so agak neves la...hehehehe...masuk jerk sri pentas..aku dh tercari2 dia kat ner..owh oke aku tgk dia kat satu sudut kat backstage tuh..*sidestage kut*huhuuh..bile turn dowang perform...uwaaaaa lg neves ni..wakakakakka...huh tenang kan diri..n anggap cam takde pape..anggap cam dulu2 jugak..heheheh..so tgk sj la...

sekitar persembahan NB ngan lagu KAU PERGI full compose by TOMOK......d TV3 1st August

sorak n jerit tetap sm cam dulu..takde nk cover2 or malu2 bagai..nora tetap nora...dr dl smpi skrg takde beza...wakakkaka...minat tetap same...

pas die abis perform beberapa minit pastu dia dh ada kat sebelah aku..uppssssss....


lepak jap tgk artis lain perform..hehehe..suke....but kejap jerk la..pastu die blk ke backstage..coz dak2 NB lain still kt ctu..masing2 kene tgu toms tuk record lagu solo dia lak..pencalonan jugak...n kebetulan toms last skali peform..so kene tgu smpi kesudah la jawabnye...

sekitar persembahan tomok ngan lagu RINDU TERHENTI.....saksikan kat TV3 SAbtu(11/07/09) ni oke!!

dh abis smua artis perform..toms pun dh siap perform baru smua org gerak blk..dpt goodie beg..*miazo n nieja jerk dpt..aku tak dpt..coz lmbt*..pastu sempat pass camera nieja kat cha-yunk-qu tuk snap picca dak2 NB yang len kat back stage...so ada la skit2...


lepak2 kt luar tunggu toms kuar lu..sebab ada yg nk amik picca ngan dia..dia dh kuar..n smua dh amik picca baru la masing2 gerak blk...hurm tak dpt lepak lama ngan cha-yunk-qu..coz dowang kene berkejar ke damansara lak..ada jamming mlm tuh..preparation tuk jelajah era plak...actually jelajah era tuh tuk Toms jerk...but dak2 NB juin skali..backup toms punye performance..suke2 jerk..dowang pegi just tuk perform n enjoy...smbl berjalan2...kat terengganu plak tuh..huh...suke dowang g jln2 tau...nek keta baru plak tuh..keta Mr Jutawan muda...uwaaa jeles aku tak dpt nk juin..hehehehe..takpe la...aku wat xtvt aku sndiri kat umah ujung mgu ni..hehehehehe

credit to NIEJA for all piccas taken...huhu

No comments: