Friday, July 17, 2009

satu entry..beberapa citer pendek..huhu

oke aku nk wat entry yg ada kesimpulan jerk..ataupun rumusan jerk..mls nk bercerita panjang2 yg cam biase tuh..wakakakkaa....

oh la la....
ari sabtu lepas ada program oh la la..reality tv kat tv9..ni 1st time aku g tgk..aku pegi sebab ada NUBHAN...klu tak..nan ado...wakakakakka..nubh nyanyi lagu PENING...muahahaha..pening aku dgr....oke itu jerk aku nak share psl oh la la..

..........................................................................................................................................................................

Final MENTOR
ari ahad final mentor...BLACK yang menang..n memang die yg plg layak..tahniah black...skrg dia under pengurusan Monkey Bond...wah same ngan toms la..huhuhu...klu black tak menang rasenye MUH amik die jd vocalist kut..yerla..LAN pun dh kuar dr MUH kan..sore black plak same jerk cam LAN..key bapak tinggi..huhuhuhu...abaikan..tak ptg pun...but mlm tuh aku duk kat sit fanz Chaq..aku support gak chaq ni..sabah bah..org kg gtu..but rezeki die kt No.2 jerk..oke la tuh......pas mentor jumpe cha-yunk-qu..yg br smpi dr terengganu..ada show Jelajah ERA die kat sn...rinduuuu.....huhu

.........................................................................................................................................................................

ada yg ckp 'chayunkqu' itu name Cina... cha-yunk-qu....wakakakak..menarik jugak kan??n unik..so start arini klu aku wat entry aku sure akn guna name itu.... cha-yunk-qu...ngan ejaan yg camtu...hehehe...padahal simple jerk ejaan sebenar 'sayangku'..gedik nora ni nk ubah2...sj jerk la...jgn menyampah plak..huhu....

........................................................................................................................................................................

malam tadi kuar g makan ngan Makjah, Miazo n Nieja...masing2 dh lapa...decide g mkn kat Geng's Corner (Upin-Ipin)...aku makan chiken chop...makjah nasi+ayam masak kicap, nieja plak mkn nasi+daging goreng kunyit..miazo tak mkn..coz petang tu dia dh mkn time buka pose..
n cha-yunk-qu ada juin skali..sebab mmg dh janji die nk dtg jumpe aku..but sebab dia lmbt n aku dh lapa..aku ingatkn dia tak jd dtg..so gerak ngan dak2 ni dulu..so kami jumpe di tempat mkn sj...tq cha-yunk banje i lg mkn cam biase..wkakakakaka...muahhhh

..........................................................................................................................................................................

pas makan tak tau nk g mn..so decide g umah chot...lepak kat umah chot..yerla..since chot kawen kiteorg tak pernah lg g bertandang umah die...so trus ke umah die..wife die lydia pun ade...wlupun aku br kenal lydia but kami oke..senang nk lepak2 sembang2...kelakar pun ada gak.. sembang ngan org br kawen ni..ada la yg jadi bahan kan..yg pastinye dowang la yg jd bahan..wakkakaka....

..........................................................................................................................................................................

antena keta ku kena rembat!!!....mmg sial la sape rembat tuh..antena tuh pun nk rembat jugak nih.....huh asal ada jerk yg leh buat duit dowang nk buat....errrrr geram...dah setahun aku pki keta ku itu..akhrinye ilang jugak antena tuh...actually dr dulu lagi aku cam risau jerk..coz antena tuh leh bukak camtu jerk...so senang jerk org nk rembat...tak sangka la skrg br masenye..huhuhu...bak kata cha-yunk-qu 'dr dulu lg i terfikir..bile la antena ni kene rembat??'
wakkakaka...hampeh la die..sebab dia pun pernah kene dulu..so die dh tau....wkakakakakaka..kene cr antena br la jawabnye.....budus punye perembat(rosak bahasa)..

No comments: