Thursday, September 18, 2008

Makan

ok setakat bulan pose nie meh aku citer aku ada buke kat mane jerk ek..yg aku msh ingatla

  • restoran pelaga - G ngan dak2 Myvi minggu pertama puasa..buffet
  • ikea damansara,the curve,Cibeleisure,OU n uptown lama - mase ni sebab dh lmbt nk buke cr kedai mkn smua pun full..so g la ikea beli hotdog n karipap die yg sedap tu..pastu br beranjak mkn kt tmpt lain..- g ngan 'die' nie minggu pertama pose gak kut..takde selera sgt mase nie..tak sedap perut..so time buke mkn karipap n hotdog..tu pun cam dh bnyk..mlm skit br g mkn kat uptown lama tu...itu pun sebab dh penat berjln2 kat curve,cineleisure n OU
  • bangsar - time nie pun lmbt gak..buke pose dlm keta dulu mulenye...makan coklat..hahahaha...pastu gerak g mkn kat bangsar..- g ngan 'die' gak..nie minggu kedua pose...makan nasi berlauk time nie...
  • putrajaya - kali nie tak lmbt..abis opis hour jerk trus g bazar ramadhan kat sn n buke pose kat sn...1st time buke pose kt sn...best gak...pas mkn trus la grk blk..maghrib kan...tak manis la nak lepak lelame kt taman tu...n ramai org buke pose kt sn....yg ptg nye bazar die memang best...besar giler wei..makanan pun bnyk best....g ngan 'die' jugak..nie kelmarin jerk..(tuesday)mase nie makan Nasi Tomato,Ayam percik, Ikan bakar n murtabak..bnyk giler...nie selera die bukan aku...selera aku mmg ayam percik tu jerk...

ok nak tau citer...semalam aku tak larat giler pose...cam dak kecik yg baru blajar pose pun ader gak...blk keje trus terlentang kat katil...ape lg adik aku la yg jd tukang masak tu berbuka...nieja n yg lain gelakkan aku coz tak larat giler...time buke pose bapak bnyk giler aku makan wei...

n klu korang nak tau malam tadi kietorg kt umah tu makan non-stop...pas buke pose ngan nasi..smbg plak makan biskut..time nie ingat kt totin coz kiteorg mkn biskut tiger...hahahaha...aku ngan nieja bantai gelak ingat totin yg berbuke pose ngan biskut tiger...cian totin...kiteorg siap cecah ngan KOPI tu tak leh tahan...

dah abis makan biskut..rileks jap..pastu mulut aku nie nak ngunyah lagi...ape lg...time nie masak cekodok plak...sambil aku goreng cekodok nie...dak2 nie...(DD,yati,mia,KT n Sue) bantai menari..ikut tarian hindustan plak tu..giler tak leh belah..Nieja tak joint dowang..coz die tolong record video dowang dance...hahahaa..lawak siak...Kiki pun same ngan nieja...kate pun adik beradik...

cekodok masak dowang pun stop la dance..sambung makan cekodok plak..pastu tak tido lg nie..sembang2 smbl tgk nieja wat assignment die yg belambak tu...cian ko babe..kul 1am camtu nieja plak kuar kan kewteow(tak tau tul ker tak spell) die..makan lagi....

n last kul 2am nieja goreng nasi sardin...yea nieja masak tuk kiteorg smua mkn sahur...best giler.....dah sahur baru la masing2 g tido..mase tu pun dah kat kul 4...bapak la..skrg aku ngantuk kt opis nie coz tido 4jam jerk....

No comments: