Monday, September 8, 2008

weekend yang bermakna

penattt..itu 1st bende yg aku leh ckp psl weekend aku...

but penat pun its oke la..janji aku enjoy n happy...eheehee..

sabtu....
oke cam yg aku dh citer kt previous entry aku nak kuar ngan 'die' on saturday kan..
so seperti yg d rancangkan aku kuar la ngan die...aku g jumpe die kat area die keje before buke pose...die abis keje around 7pm so nak tgu die amik aku kt umah takut tak sempat lak nak buke pose kan..so aku rajinkan la diri drive g tmpt die..meet kat sn n kuar g buke pose..cam biase aku mmg mls nak drive..so suh die yg drive keta aku..aritu dh naik keta die..kali nie naik keta aku plak la....huhuhuuh

pas buke pose ingat nak g tgk movie..but takde movie best la..so g jenjalan kat the curve, cineleisure, ikea n OU..smua pun area damansara jerk...dah penat berjalan2 n g tgk barang2 keta skali tau..huhuhuhu...g makan lagi...hahaaha..makan kat uptown lama damansara...

pas mkn around kul 10.30pm..nak g mane lagi ek??coz aritu die ckp nak kidnap aku smpi sahur..nie tgh mlm pun tak lg..nak sahur apenye???

oke idea kat kepala die nak drive jauh..nak g mane??huhuhuh..we all naik genting...hohooho..memang takde keje tul..n wat keje giler...just drive naik atas..pastu jenjalan kejap n turun kl blk...mmg agak giler gak la sebenarnye..but sj nak abiskan mase...tp kiteorg tak lama kat atas tu..kejap jerk..aku tak tau camner aku leh berani n percaya kat die..aku tak pernah berani kuar ngan laki lain selain ex aku yg aku dh kenal 10 tahun tu..naik genting plak tu..maybe coz aku tau die sape n aku yakin die takkan wat pape yg tak baik kt aku..n tak sia2 aku caya kat die...thanx cyg...eh cyg plak...hhuhuuhuhu

penilaian aku kat die bertambah lagi..makin hari cam makin memahami die..yg ptg nye kami show perangai kami yg sebenar..die jd diri die n gtu gak aku..takde maknenye aku nk hipokrit..gtu gak ngan die*harap2 itu mmg die la*aku cam biase la..mmg sempoi...takde cover2 dowh...lantak la die suke ker tak..yg ptg aku selesa ngan cr aku bwk diriku...*tp hrp die selesa*

around kul 2am kiteorg dh kat kl n sahur...pas sahur g tmpt keje die blk amik keta die n masing2 blk umah masing2...
oke tu jerk yg aku leh citer perjalanan hidup kami tuk ari sabtu yg lepas...tak leh citer in details sgt kut..but tu pun kire details gak la...hahahhahahah

ape yg aku nak ckp..aku masih selesa ngan dia n aku suke cara dia...lg selalu kuar ngan die..lg bnyk aku tau psl hidup n karier die...he makes me proud of hisself...he got something..he's not an ordinary guy...klu pun die bukan teman istimewa ku..but aku bahagia n bangga jd kawan die..

ahad...
kul 9am gerak g melaka...1st time drive jauh....
kul 12mlm br smpi kl...uwaaa penat giler....
aku g ngan adik2 aku...but enjoy gak la....mls la nak citer in details..hahahahaah

No comments: