Friday, September 12, 2008

takde citer wat citer..hahahaha

aku sebenarnye tak tau nak citer ape..sp nie aku citer bende bodo-bodo jerk..hahahaa

malas plak nak citer pasal 'die'..kang korang bosan..lg pun lately nie takde jumpe die..just message n call jerk tiap ari...takde perkembangan..camtu jerk...kami kawan oke..so sape2 yg nak kenalkan aku kat abg2,or abik2 laki korang or kawan2 laki korang still bole lg...ada can lagi..hahahaaha

owh yer, aritu kan time msg2 ngan 'die' nie.aku tibe2 teringat kat amin dowh..ala ex aku la..rindu ker ngan die??hahahahaha..entah yer rindu ker hape..aku pun tak sure...ker die yg sebenarnye ngah rindu kat aku...sebab tu aku tetibe ingat kt die kan...

nak msg amin ker tak??wah aku fikir camtu skali berkali2...oke tak payah msg..bende dah lepas dah la kan...n kebetulan mase tu aku gune no baru aku..n amin takde no aku tu...n aku rase die tak perlu tau pun..so satu alasan tuk aku tak msg die gak tu...so aku teruskan msg ngan 'die' jerk...

sok paginye time aku dh smpi opis...aku tukar blk no baru aku ke no maxis aku tu..bnyk lak msg masuk...ceh...member2 myvi antar msg ajak buke pose...oke aku terkejut nampak msg amin..muahahhahaha..die anta malam sblm tu..around 10pm camtu la..die anta msg tnye kabar aku..coz dah lame tak bertanye kan kabar n berita..agak panjang gak la msg amin tu..huhuhuu..eleh mesti die ingat kat aku kan time tu??sebab tu la die msg aku...n aku rase die anta msg tu time aku ingat die malam aku ngah msg ngan 'die'...uwaaaaaa..die rase ape yg aku rase ker??hurm takpela...jodoh tak kemana....

smlm(khamis)g buke pose ngan Nieja, DD, Tini, adik2 aku n ramai lg la..kat cafe Sis Bob..nie ex lecturer dowang neija la...DD tak puas ati ngan makanan die...hahahha...tak cukup kuantiti katenye....hehehehehe..takpe DD kang kite g mkn kat Big Plate la..sure cukup...

Arinie dak myvi klang ajak lepak after terawih..klu lepak ngan dowang nie confirm smpi kesahur..so tak sure lagi nak joint ker tak..klu joint ngadap muke amin la jawabnye sepanjang malam tu..oke gak kut...*rindu nak tgk muke die lelame..uppssss sory kwn2*

Sok(sabtu) buke pose kat JERAM ngan dak2 myvi klang n s.alam..tak sabar dowh..nak makan seafood n kat tepi pantai plak tu...huhuhuhuhuhu

No comments: