Wednesday, September 17, 2008

Terkejut+Gembira

Mybestfren in Luv with somebody...

Oke aku dah tau lame bestfren aku nie ngah berbunga2 hatinye..but aku tak tau sape gerangan lelaki yg die selalu bahasakan 'hubby' tu...n dah agak lame aku tak amik port psl tu..kelmarin br aku jenguk blk blog member aku ni...n aku TERKEJUT.....terkejut sgt wei bile tau sape actually BF/Hubby die skrg....guess who??pergh mmg terkezut..oke nie pic die..aku amik dr blog member aku tu...*Jan sorry aku amik gmbr mu ngan hubby mu ya..aku gembira betul tuk ko*



Maybe ader yg kenal..n maybe gak ader yg tak kenal mamat tu sape...Itu lah Akbar..seorang penyanyi lagu MANUSIA LUPA...dulu die nyanyi nasyid ngan Yassin..but now die bnyk rapping smbl berdakwah lagu2 keislaman..die pernah la d gosipkan bercinta ngan Bienda n Wahida..
Gurl tu la bestfren aku..kiteorg sesame since sekolah menengah...die one of our geng yg 10org terapat tu...

p/s tuk tuan punya badan - Jan/Leezan aku sentiasa doakan yg terbaik tuk ko..so ko bebanyak sabar ya...ko tau juakkan bercinta ngan artis ni mcm mn...dah la dia tu popular skrg nie...jd sabar jak ya...sure rmi yg dengki ngan hubungan kamu...apepun ikut kata hatimu...instinc pompuan nie selalunye tepat...

No comments: