Tuesday, April 7, 2009

Aku Malas UPDATE!!

siyes aku malas giler nk update...

OIAM3 TOP 7 n TOP6 aku tak update lagsung smpi arinie...giler malas kan...malas plus takde mase yg tul2 free...nie la jadinye...blog dah bersawang...berpuaka pun yer..Jangan Puaka Niyang Rapik dah ler..itu KT jerk..muahahaha...

pasal Top7 aritu tomok nyanyi lagu Ingin Bersamamu by Syainaz....semua org ckp pemilihan lagu yg berani...yup mmg tul pun..sebab die nyanyi lagu judges..hanya dua kemungkinan..bile die ubah arrangement n wat persembahan yg tak sedap d telinga n mata syafinaz die mmg akan kene bambu..n persembahan tuh akn jd yg the worse..n jike sebaliknye then jadi yg the best la..n alhamdulillah die wat yg the best..sehingga melayakkkan die dpt IMMUNITY tuk second time..tahniah...

tuk Top6 plak tomok pilih lagu UMBRELLA by Rihanna..fourth time die bile lagu Gurl...dah cam sinonim lak tomok ngan arrangement baru lagu gurlz..its oke as long as die leh wat lagu tuh jadi lagu die..at least nampak die rajin n bersungguh tuk wat kelainan n jadikan lagu org sebagai lagu die sendiri tuk persembahan malam tuh...tomok wat persembahan pertama mlm tuh sebab die pemegang IMMUNITY tuk last show..actually time nih aku tak sehat..aku MC plak tuh...duk umah rest..n petang bile nk g tgk show aku gagah kan gak diri aku tuk pegi..huhu...
bile show nk start aku masih ingat janji tomok tuk hapuskan BADI IMMUNITY..dimana kiteorg menganggap org yg dpt IMMUNITY bile perform 1st sure TERUK..cam ape yg pernah jadi kat ESTHER dua kali..Aweera sekali, Amy sekali n Tomok sekali sebelum nih...actually takde la teruk sgt..but d aggap teruk coz dpt komen negative dr judges...so tomok janji bende tuh takkan terjadi n akn buktikan die leh dpt komen yg Positive..n alhamdulillah die mmg leh wat...NO MORE BADI IMMUNITY..tomok perform sgt gempak ngan lagu UMBRELLA itu ngan props yg dibawak ke atas stage..adengan buang payung yg ala-ala ganas kununnye..n aksi Flip Mic yang nampak COOL..huhuhuh...u cool man...so tahniah tuk persembahan yang mantops...

cam biase tuk kedua-dua show tuh..aku sempat tunggu dowang selepas show..lepak cam biase ngan dak2 gigih yang lain...mls lak nk upload picca kat cni..coz everyweek pun aku akn kelihatan same ngan baju yang same..muahahaha....

No comments: