Tuesday, April 7, 2009

XTVT bersama Nubhan plak...



Sorry tuk kelewatan yang sgt lewat sebenarnye tuk update pasal xtvt bersama Nubhan, Nubies, Tegarians, Tegarettes..smua la yang berkaitan ngan NFC..huhuh

2hb April 2009
Merupakan hari lahir Nubh yang ke 23tahun...Happy Birthday Nubh...hehehehe..sekali lagi..yang sedikit lewat..oke dis time celebration kite wat kat Chiken Hartz Buffet, Times Square, 2hb kul 6pm-10pm...bende nih di plan oleh AJK NFC last minit sebenarnye..ianya bukan la event besar2an tuk celeb birthday nubh...its just xtvt santai tuk eratkan hubungan silaturrahim jerk...n alhamdulillah semua berjalan ngan lancar....kiteorg kt TS agak awal tuk wat sedikit persiapan..majlis patutnye start kul 6pm..but start sedikit lewat..huhu..biasela tuh...
Majlis d hadiri lebih drpd 50 org..termasuk nubies n ahli kuarga nubh sendiri yang turun dr N9 tuk same2 memeriahkn majlis ulang tahun Nubh yg pertama kalinye d sambut bersama2 peminat n d sambut sebagai seorang artis..wah gtu ayat aku...selain ahli kuarga n peminat..majlis juga turut d meriahkan oleh rakan atis nubh sendiri iaitu Naim AF6, Ika AF6, NIKKI, Ajieb MURAI.COM...banyak aksi2 yang lucu n menarik..Nubh turut menyanyikan lagu terbarunya SEADANYA AKU yang tengah HANGAT d putarkan d corong2 radio tempatan sekarang...Majlis yang memang sgt MERIAH..tahniah tuk AJK NFC n Pihak Nubhan sendiri..Mr Vern...n smua la yang terlibat...kiteorg ENJOY sesangat..



p/s Nubh..hadiah kiteorg(Tegarrettes) sebesar TINGKAP RUMAH ko yo??hehehhehee...


Nie lak xtvt tuk hari ahad..5hb april..patutnye aku kuar lepak ngan dak2 Gigih n dak RS..but d sebabkan beberapa hal yang lainnye..aku tak sempat nk lepak ngan dowang kt MidValley tgh aritu..sorry korang..Petang lak aku trus ke Klang Parade..dak2 Tegarians dah on the way ke klang parade...so kiteorg meet kat sn jerk...aku gerak ngan adik2 aku jerk la..smpi sn dh kat kul 4pm agaknye..actually ada roadtour ABPBH..n masing2 rajin nk juin..g support Nubh...rmi artis lain sebenarnye..but tgk camtu jerk la..pas Nubh perform kiteorg lepak jap kat Starbuck..Mr Vern dtg n smua gerak g makan kat Muara...ramai gak...Tegarians, Tegarettes n ada beberapa Nubies yg baru 1st time lepak ngan kami....hujan bapak lebat..but pegi sj la..masing2 dah lapa..specially c Nubh tuh..tak makan dr pagi td katenye..smpi la die abis show...so smpi Muara makan la ape lagi..lepak2...around kul 8pm gak kut br blk...trus blk umah pastu....balik umah rehat...agak penat...dari Khamis(birthday party), Jumaat(konsert OIAM), Sabtu(Konsert AF) n Ahad roadtour abpbh nih..memang tak duk umah langsung...superb tired dowh...Isnin dah tak keje lak...muahahaha...ape saje la aku nih...time tuk rehat kat umah....huhu....Isnin malam pun ada xtvt lain..semalam la kirenye....penat+ngantuk..ape xtvt itu?takpe la..biar kami yang terlibat jerk tau *wink*
D meja makan...huhuhu

k dah abis aku update xtvt aku sepanjang minggu....gambar2...erm tgk la klu aku rajin aku update la kemudian entry2 aku nih yer..hahahaha...

ha amik ko..dlm ms sehari aku update dua kali...



credit to harney... harney-den curik picca kt blog ko....lariikkkkkkkk




No comments: