Tuesday, April 28, 2009

Sakit semua kaki ku...

Jumaat (24/04/09) cam biase la..every friday sure la konsert OIAM kan..no konsert TOP3..pergh memang cuak..coz malam nih malam last tuk peserta kuar before ke malam fainal next friday..n malam tuh gak malam last tuk aku g Plaza Alam Sentral tuh tuk tgk OIAM..dh 3 bulan berlalu..tak rase...cam kejap jerk..pasni takde la aku berkampung kt SP2 tuh lagi tiap ari jumaat..cancel kan smua xtvt lain d hari jumaat..hehehehe..peserta yg kuar malam tuh Nine...so tinggal la Tomok, Esther n Aweera tuk bertanding next week..maybe Top2 or maybe Top3..depends on voting org kat 8tv tuh....aku nk top3 la..coz aku risau ngan peratus undian tomok yg agak bwh berbanding esther n aweera time undian d tutup.....

On the way ke Sri Pentas 2, Plaza alam sentral...tuk terkahir kalinye memakai baju kuning itu kesana...will miss it...

Punye lame dh lepak sana..nie 1st time amik picca depan Sri Pentas 2 tuh....kenangan terindah

Toms perform lagu Crazy in love ngan Coba...tuk lagu crazy...cam biase jerk..coz dh tgk die perform haritu kan..takde beza sgt..cume dis time die lagi enjoy ngan penonton..itu jerk la beza pun..yg lain2 tetap same...but tuk lagu COba lain skit..coz die wat kelainan in terms of stage present die..pengahayatan pun bagus...*but die tak nangis oke..awal nih suke ati jerk sakat die..muahahaha..tp padan muke die kene sakat ngan awal..hehehe* pki spek besar tuh..nmpk giler nerdy..tul2 ada gaya org yg d mainkan perasaaanye..yg tak d hargai cintanya...huhu..aku plg suke part die bercakap tuh..pergh ngan emosi die...sore serak die...meremang bulu roma...sedih..n tersentuh la...tahniah tomok..u did a great jod..once again u make us proud of u...
Bergambar lak ngan Tomok, Rizu n Ayu OIAM3..semua BEST..n Sporting!!

pas konsert cam biase lepak jap tgu tomok abis..mula2 nk blk awal..skali nye ada idea tuk tunggu toms..so tggu la..lagipun tuh mgu last kiteorg akan lepak kt SP2 tuh...huhu...jumpe die jap..sembang2 jap psl perform tadi..then gerak blk...

Sabtu (25hb) konsert Af lak..mgu ke7..mgu yg agak mengejut kan..coz Aril tersingkir...hurm..bg aku aril layak smpi ke final..ntah2 ada AFMASUK lak pasnie..hahahaha...dh la time nk g konsert tuh halangan sgt la berat...pergh TENSION oke..ape taknye..JEM tak hingat...ni BOLA punye pasal..wkaakkaak..bola plak slh skrg..aku gerak dh kire awal coz nk ngelak jem tuh..skalinye tak dpt..sangkut gak..plus tak dpt nak parking..budus sial...so aku parking bapak jauh...n menapak la jawabnye..huhuhu...smpi kat stadium putra dua minit sblm live...huh sib baik sempat..abg zul dh risau2 dah..manjang call time aku lum smpi tuh..risau aku tak dtg...alhamdulillah sempat gak aku smpi kat ctu....hehehe...blk sib baik bola tak abis lagi..so sempat ngelak jem time blk plak..thanx to abg yg bawak aku naik moto die g amik keta aku yg parking jauh tuh...huhu...kawan abg zul gak...kiteorg rempit jap..naik moto tak pki helmet...dr stadium putra smpi ke shell hala ker kinrara tuh..jauh kan aku parking??takpe demi K.Isma...hehehee...

OTW g Stadium Putra Bukit Jalil ngan Jersi Hijau kami...wajib tuk hari sabtu...hehehehe

Noni AF5 ada dtg gak..sempat curik die jap amik picca sementara lepak2 ngan Tegarians

Keadaan dlm stadium n luar stadium..tgk lak c Ary Putra nih..so kidnap lg jap amik picca..haha

Ahad (26hb) siang hari tido jerk...wakakakka..petang kut br aku bgn..ape tak nye..smlm pun around kul 4pg gak br aku tido...aku wat ape??huhu...rahsie...bgn jerk rileks2...makan lu..pastu siap2 nk g FUTSAL...but before that g amik mr hafeez lu kat flora..aku tak tau jalan g Ampang Sport Planet tuh..so aku ajak die skali..lg pun dia tak pernah juin aku lepak ngan member2 aku kan..so tak slh rasenye aku ajak die juin skali lepak ngan Nubies...hehehehe..tak pasal2 die terjebak ngan xtvt aku nih...kiteorg g berenam la kirenye...aku,hafeez,kt,sue,mia n harney..sib baik keta muat..wkakakaa..smpi kat sn around kul 740pm..kak fit, kak yb n tokwan pun dh smpi..lepak jap tgu dowang n start main futsal..en artis kite tuh lmbt skit smpi..ramai gak yg juin...ape taknye..nubhan yg tuan umah kan..sure la rmi nak juin..hehehee..mula plan main 1jam jerk..skali dowang extend lagi sejam..pergh smua semangat bersukan..aku jam kedua br juin main...n akhrinye..arinie kaki aku msh lagi sakit oke...muahahah..dh lama tak bersukan..camnie la jadinye...apepun memang ENJOY sgt...thanx to organizer la ha...pasnie kite sukan ape lak??dgr2 nye nak ber badminton plak..hoke gak tuh..aku dh lame tak pegang raket nih...
Ini smua antara aksi2 kat dlm mahupun luar court..huhu




pas futsal gerak g makan..pas makan smua br masing2 gerak blk...aku smpi umah kul 1am gak..penat n tido..huhuhu...

Picca cerdit to nieja n tira....

No comments: