Saturday, November 7, 2009

kembali aktif...

sape yg dh kenal sgt aku nih..sure dh leh bajet aku wat tajuk camtu ape bende aku nk posting kan??ape lg..bende yg aku suke-suke wat la..wat tuk isi ms yg ada skit ni...n buat tuk support org....hehehe...

aku kembali aktif dipentas sehati berdansa..wah gtu..bukan d pentas sebenarnye d tepi pentas iya...wkakaka...ape lg kalau bukan sebab nk support Kak Isma n Abg Zul kan...before SB start lg suami isteri yg comel ini dh inform n suh dtg support dowang..so aku tanpa berat hati harusla g support kan....hehehe..

takat ni dh 3 mgu la SB bersiaran..n lum pernah lg aku ketinggalan tuk g support kakak n abg ku ini...(wlupun bukan kakak n abg sebenar ye)..aku enjoy jerk..plus aku mmg suke tgk hiburan yg camnie...so kt bwh antara gambar2 yg ada....
muahahhaa....anot pun terjebak ngan aku...so kesian kat anot..sib baik nieja takde..klu ada sure terjebak gak....


owh yer aritu Final Gadis Melayu aku teringin sgt nk g sebenarnye..but malangnye hari yg same ngan rakaman SB ni..so aku tak dpt g..coz ada gak faktor2 lain yg tak meyakinkan aku tuk g..apesal aku nk g??hahaha...sebab ada Tomok perform kat Gadis Melayu tuh...die nyanyi lagu GADISKU tuh...n yg ptg die nyanyi diiringi keybordist kesayangan ku..ekkekke....klu dulu guitarist ku..skrg keybordist ku..merangkap chayunkqu...hehehe..cian die neves....sebab ada lima gadis melayu yang ayu n cun...*pantang tgk pompuan tul...*

No comments: