Wednesday, November 25, 2009

Sides xtvt.... Muzik2..Everyoneconnects concert

Last week nak kata aku bz mmg aku bz sgt...aku cuti start on Wednesday till Friday...ada Komitment BESAR yang perlu aku settle kan..ape die??takpe..aku tak rase nak citer pun..biar aku n org terdekat aku jerk tau...but d samping aku sibuk ngan komitment besar aku selain drpd keje aku n xtvt social aku..aku sempat jerk memenuhi undangan konsert..wah gtu..takdela..poyo jerk tuh..dlm sibuk aku..aku sempat gak g support 'kekasih hati no 2' ku..wakkakaka..bingungs aku nih...chayunkqu tgk majuk lak kang..'sorry yang...kekasih hati memain jerk..'sape lagi klu tak lain n tak bukan Tomok...hehehe...Jumaat lepas die ada semi final muzik2..alhamdulillah die berjaya keperingkat akhir bulan January nanti... Final AJL 10/01/2010 kat bukit jalil if i not mistake...


tomok 2nd performer..pergh cuak...sebab apa yg aku tau die tak sehat malam tuh..tak cukup rehat..takde latihan yg cukup...bz ngan shooting tuk MANTERA..pergh gilerk mamat nih bz manjang..so persediaan tuk semi final muzik2 nih mmg tak bnyk..so die hnya cuba buat yg terbaik..n alhamdulillah berkat arrangement yg menarik..lagu yg sedap..lirik yang cun...lagu ciptaan Aubrey Suwito n lirik dr Tinta berjaya....huh...sape ada dkt ngan aku time tuh..tgk lah kecuakan aku time tom nk start nyanyi..yg kelakar chayunkqu pun same...neves jerk kami...cuak..takot..smua ada...takot tom wat kesilapan...kami hrp die perform bagus jerk..dpt tak dpt blkg citer...wlupun harapan mmg nk die ke final la kan..ekekkee...

semua performance dh abis..14lagu pun d announce mn yg layak...aku mls nk komen bnyk sgt psl lagu2 yg berjaya..sebab aku pun bukan pndi nk nilai..yg aku tau mana sedap kat telinga, mana yg liriknye kene d hati..n mana melodi nya yg memikat jiwa..itu la aku pilih...n for sure ada sedikit kekecewaan..sebab lagu nubhan seadanya aku tak berjaya ke final..bg aku lagu tuh best sgt...penuh ngan jiwa..n penyampaian nubhan d mgu sblm tuh pun menarik..apepun blum rezeki nubh tuk ke pentas AJL..takpe nubh...next year ada lagi...k... :)

dah abis gerak g Pelita Seksyen 9..aku yg decide tmpt tuh..ajak dak2 yg juin support tom..termasuk la yg bukan dtg juin tom pun..specially geng2 sentap..kematz, romiflizz n adam arjuna...tp aku selalu jebakkan dowang ngan kami2 nih..n actually kawan2 ku yg juin cam Nieja, Anot edora n belle smua tuh bukan fanz tomok...but terjebak gak..siap pki baju tomok lagi..kelas...hehehe..ain pun turun dr Johor tau...giler supporter kentang tomok n nb ain nih..hehehe..pastu ada ahli baru..ema n era...osmet br aku..dowang pun mmg fanz tomok..pernah terserempak ngan dowang before ni kat PAS dtg support tomok..ekekeke..so selamat menjuinkn diri ngan kami ek...

lepak2...sembang2..makan2...n million thanx tuk Tomok..die yang banje makan malam tuh..walaupun die tak dpt juin skali kan..tp ada la 'wakil' yg die hantar tuk banje kami smua nih makan....hahaha..murah rezeki en jutawan muda...wah jutawan lagi ker???hahahha...murah rezeki..aminnnn...pasni leh banje kami lg...muahahaha..settle makan..gmbr2..blk umah rehat...

weekend plak g layan konsert everyoneconnects anjuran TM kat BB...okey kami gerak dua keta dr shah alam ke kl..hehehe...muke yg same pegi time g muzik2...cume kurang skit..kat muzik2 lagi ramai..almost 30org..dis time takat 12org jerk...kali dugaan giler kuat..ape taknye..hujan giler lebat time konsert start..before konsert start memasing enjoy ngan xtvt everyoneconnects buat..iaitu karaoke beramai2...ngan skrin lebar besar...tiap sorang dpt mic oren TM tuh..pergh menarik..nyanyi n menari beramai2 d tepi jalan..wakkaka..enjoy sial...camera sana sini..sape jerk amik picca kiteorg nih confirm kiteorg pose...ntah nape..masing2 muke tak malu siak...tak kire camera sape kami pose...kami la kumpulan yg kat blkg skali..wlupun tak rmi but kami agak havoc...wakakakak..adatla...norajoey n the gang klu g mn2 sure havoc...suke ati kiteorg la kan...korang tak suke pun kiteorg tak kisah..ekekekeke..

konsert start kul 6pm..opening harusla kekasih2 ku..hahahah..senang citer NB la..actually patutnye tom sorang jerk perform...but die bawak NB..so NB la yg perform..lagu Jendela tuh...not bad...wlupun hujan giler lebat..kami gigih jerk berdiri dpn stage..lantak la..basah pun basah la..owh part plg best..bile tomok bukak jaket die n baling kat audience...owh malang skali tak dpt kat kiteorg...dpt kat dak2 laki yg berebut kat blkg kiteorg...ntah la ape nasib baju tuh...selamat ker tak..koyak ker tak..ape taknye..memasing berebut tarik2...gilerk...lepas jerk NB perform Modred plak perform..time tuh kami pun gerak blk..NB dh blk..kami blk gak..n faktor utamanye sebab ujan bertambah lebat..so dh tak kesanggupan...wkakakaka



balik umah rehattttttttt...penattttttttt

semalam (selasa) plak g Glenmarie..ada rakaman Jangan Tidur Lagi...bukan aku yg nk wat rakaman..aku g tgk jerk..sebab chayunkqu men keyboard tuk JTL nih ngan dak2 Kristal..sape lum pernah tgk tgk la kat TV3 tiap ari Rabu kul 11mlm k..setiap minggu...wah promote pulak..wkakakaka...n smlm yg aku smpt tgk artis jemputan die kumpulan Wali Band dr Indonesia yang ngah galmer ngan lagu CARI JODOH tuh..ngan Ifa Raziah..huhuhu...comel2 jerk dak wali band nih..dua org dah kawen..dua org lg solo..huhu...kelakar pun iya jugak..so tunggu la kat Tv nanti ek...maybe dlm 3 or 4 mgu lg kut br bersiaran episod wali band nih...

plg best sempat bahan bell...ngan sape??huhu..takpe..taknak la citer..kang gosip plak..wakkaka

No comments: