Wednesday, November 11, 2009

Through My Window

saje jerk nk share lirik lagu JENDELA..klu nk request lirik through my window tak dpt la nk bg..but yg Malay version ada la..JENDELA by TOMOK...actually bukan tomok jerk nyanyi version malay nih..Modread pun nyanyi jugak...but cam biase la..aku kan setia selalu ngan tomok..so ni die lirik die yg aku sempat buat sendiri..DENGAR+SALIN=LIRIK JENDELA....

Memang ku mahu segalanya
fikir ku mampu laku semua
ku me..rentang ia pasti
ku mampu..laku sendiri....
sekelip mata hari baru pun tiba...
beritahu...lahir cara baru..
perasaanku berbunga
harapan ku mula ada....
ada kau aku
kita kan bersatu...
kau aku...akhirnya bersama..
di Jendela ku melihat...
segala ku inginkan...
kau aku
kita kan bersatu
berbeza....
namun tetap mesra..
pabila ku lihat kamu..
impian nyata ku tahu..
rasa hati mula membara...
penantian tiada ku rasa..
namun ku...
hidup tanpa mu...
sendirian selamanya.....
ada kau aku..
kita kan bersatu...
kau aku
akhirnya bersama...
di Jendela ku melihat..
segala...kuinginkan....
kau aku
kitakan bersatu..
berbeza....
namun tetap mesra..
pabila ku lihat kamu...
impian nyata ku tahuuuuuu.....

pada sesape yg free 21hb nanti dtg la ke Bukit Bintang...ada concert Everyone Connect (TM) ni.. ramai kut artis yg ada..antaranya NB (actually tomok..but die akn perform ngan band tuk lagu jendela nih) . klu artis2 yg terlibat ngan lagu through my window ni smua terlibat tuk concert tuh..means BunkFace pun ada skali...so jom berconcert....hehehehhe..kemungkinan besar NB akn perform lagu JENDELA ni ngan lagu BERLARI (new song from tomok)..lirik berlari tu nanti la nora post klu nora rajin ek...muahahha

nak any info psl Everyone Connects ni bole la masuk website ni yer :-
http://www.everyoneconnects.net/site/mainpage1.aspx
ada banyak VC yg menarik kat ctu....bunkface, mila,dafi n akim AF, modread and of course tomok...so enjoy....

No comments: