Sunday, November 1, 2009

Sebelum & Selepas

Pepagi nih (09:55 am) aku agak rajin tuk mengupdate blog..tak tau nape..dah terlanjur aku wake up awal..dh siap kemas2 umah...basuh ape yg patut..bekfes pun dh..on9 FB agak memboringkan..member2 takde yg on9...tido lagi agaknye..so bile tgk blog nih rase cam nk share something plak...

okey direct ngan title kat atas nih..sebelum & selepas..before n after..huhuhu..aku nk ckp psl sebelum n selepas aku couple ngan chayunkqu actually..huhuhu...nak kata dh lama kami in relation mmg la tak...kire baru sgt...setahun jagung pun tak sampai..but tempoh tuh tak bg ape2 makna..yg ptg sejauh mana kami kenali diri masing2 dlm ms yg singkat itu...dan sejauh mana pergi nya hubungan nih n sejauh mana kasih nya kami terhadap diri masing2...n apa yg ptg sejuah mana dia mengahargai aku dan sebaliknya...

aku terfikir wat entry psl die sbb smlm die ckp 'yang i rase cam ada gf baru..u slalu jadi gf br tuk i' lebih kurang mcm tu la klu d translatekan ayat sebenar....aku suke bile die ckp macam tuh..sebab aku sentiasa harap aku sentiasa baru, fresh, segar di hati dia...so that takkan ada istilah bosan dlm perhubungan...aku hrp bende ni berterusan..aku cuba tuk wat yg terbaik dlm perhubungan..but nak kata aku try too hard..tak jugak..i just being myself..n thanx god he can accept it..maybe aku bnyk berubah or maybe mmg itu la aku yg sebenarnye...aku tak tau..ape yg pasti aku selesa mcm ni..n die suke itu..itu yg penting...

ada gak perubahan yg aku tgk dlm diri aku since aku couple ngan chayunkqu ini....fikizal tak pyh ckp la...berat aku dah NAIK okey...mula2 couple ngan die dulu berat aku 35KG saja..maybe sebab time tuh zaman kesedihan buat aku..makan hati..sakit hati..semua ada...smpi kan ringan camtu skali...n for now..last aku timbang semalam..berat aku 41KG...okey kira sendiri bape KG aku naik dlm tempoh 7bulan...huuhu..tahniah chayunk...i tak sangka i leh naik smpi camtu skali..maybe sebab dh takde bende yg semakkan kepala i..yg susah kan hati i...u selalu wat i happy..tak perlu risau pape...

itu satu drpd perubahan fizikal la..luaran yg leh tgk la..dalaman...hurm...huhu..nak bg tau ker??tak pe la..itu tak perlu kut..biar aku yg sedar perubahan itu..ape yg ptg kat hati aku..no more sakit hati..makan hati..or segala hati yg tak baik...yg ada skrg nih..senang hati...hati berbunga tiap hari..hehehe...aku harap ia berpanjangan..insyaallah amin...

yang i nak u tau..u la besfren i..u la teman tapi mesra i..u la cinta hati i...u la bf i...u la scandal i...u la pengubat duka lara i..n i harap satu hari nanti..u la SUAMI i....i bahagia ngan u..cam yg u cakap kat i...u pernah cuba pandang gurl lain sblm nih..but u tak berjaya..sebab i dh berjaya wat u tak pandang gurl lain selain i...n i nak ckp kat u...i pun sm yang..takde sape dh mampu tarik perhatian i wlupun i pernah cuba..hehehe...jgn mrh k yang..kite same jerk...ape yg ptg kite tau ape yg kite nak...n kite sedar before kite buat silap..so takde la nanti u atau i nyanyi lagu DEMI WAKTU tuk pasangan memasing..uppps...terungkit pulak..wakkaak..no heart feelings okey..yg berlalu tetap berlalu...smua tuh sejarah yg wat i lebih matang n hargai org sekeliling..hehehe..apepun luv u syg....

No comments: