Monday, March 15, 2010

Badminton@Stadium Badminton Cheras

Pergh....tak sangka aku kembali bersukan setelah sekian lamanye tak bersukan..lalallaa..

ni smua pengaruh geng sang mantan..dowang yg ajak aku men badminton..aku mmg pantang ngan badminton nih..but last aku men time 2001 kut..itu pun sebab aku main tuk skolah..korang jgn tak tau dulu aku pernah wakil skolah aku men badminton...hahaha..tp tak menang pun...takat game kecik2 between kampung ataupun perlawan kecik dlm skolah maybe la aku leh menang....but klu dh peringkat daerah..owh agak susah jugak la..mmg tak pernah menang..wakaka...takde kesungguhan sgt..main tuk memenuhi permintaan jerk..hehehe...

so smbg citer aku yg main badminton ni...setelah 9tahun aku gantung raket..akhirnye aku kembali beraksi..cewah gtu ayat...aku men ari khamis lepas(11/03/10)..tokwan n kak yb ajak..mula2 dowang ajak kat fb..n kebetulan time tuh aku MC..tak bape nk sehat kekdahnye awal pg tuh..tak larat nk g keje...period pain..hahaha...so mc jerk la...men badminton plak malam...dlm keadaan yg tak bape sehat pun aku tetap nk juin jugak ni..plus dh lame giler tak lepak ngan dowang2 nih..so okey aku on jerk la..pegi ngan adik2 aku dua org tuh la...

smpi pandan indah around kul 8..amik tokwan n gerak skali g stadium tuh..sebab aku tak tau..so kene ikut tokwan...smpi sn kami org plg awal smpi...dak2 lain takde lagi....so lepak2 jap..kul 830mlm start men...yg ada kak yb(mantan presiden), kak edna(mantan setiausaha), tokwan n aku (mantan ajk), pastu ada tira, kikey, mak sue n makjah, badri, bad, n kak moon(presiden skrg) n last skali en artis..nubhan...so kiteorg ni mantan2 nubhan fc sebenarnye..hahahah...

paling tak leh lupa nubh men badminton smbl membebel..smua org die nk bebel...ape2 jerk la ko ni nubh...layan jerk la...hahhaa..
apepun aku seronok dpt men badminton..n keputusannye..pasangan aku bersama tokwan telah memenangi 5 games berturut2...dasyat tak??hahhaha...but mmg siyes k..takde sape mampu kalahkan pasangan kami....huhu...

so minggu ni klu takde halangan men lagi la...wewit...pasni nk single kalahkan nubh..aritu aku tak puas hati aku kalah tipis ngan die..muahahaha....

majulah sukan tuk negara....

No comments: