Thursday, March 25, 2010

Excited oooo....

hahaha...norajoey sgt rajin nk update blog..update n update lg..hahhaha...

Last Saturday (20/03/10) aku mengaktifkan diri ku ngan berFUTSAL...hahaha..tahun 2010 ni kali pertama aku futsal..nak kata pandai memang tak la kan...takat gedik2 berlari dlm gelanggang...pastu kejar bola tak dpt..n tackle skit jatuh...dh jadi bende biase plak tuk aku yg tak reti main nih..hahaha..juin futsal ni pun sebab ia merupakan anjuran NFC...yg d handle oleh ktcats a.k.a makjah...adik ku yg comel itu...so kami harus support event nih kan...so berfutsal beramai2....futsal kat ampang sport planet..

keputusan futsal..aku pun tak tau sape yg menang...team mn yg sumbat gol plg banyak..yg aku tau...time futsal tuh aku jatuh ada la beberapa kali..yg plg dasyat..aku jahtuh siap terguling2 lagi...pergh...sakit bontot aku terhempap wei...ini semua kerja Badri..bad ko mmg kejam!!choi abis....itu jatuh..belum lagi bersepak kaki ngan pihak lawan....sakit jari kaki aku...buku lali pun sakit...giler la....n akhir skali yg memberi kesakitan bile aku offer diri jadi gol keeper..bile org rembat gol aku ngan beraninye menahan menggunakan kedua2 tangan aku...n aku berjaya menahan bola tuh dr masuk gol...d sertai tepukan sorak dr penonton sebab aku berjaya menahan bole itu...tp akibatnye sakit smua tangan n badan aku..kuat kut dowang rembat...n sekali lagi org itu adalah Badri...uwaaaaaaa...pasni aku taknak men futsal ngan bad..abis sakit2 aku d watnye.....huhu..settle futsal lepak kat Pelita dpn ampang point tuh..nubhan pun juin skali..die tak futsal pun..just dtg support event nih..dtg pun last2 minit coz before that die ada show....huhu..

pas futsal blk umah puchong..layan AF8 plak...hahha..just layan camtu jerk..takde lagi feveret..coz bg aku dowang smua biase jerk..klu ada yg menarik perhatian aku adalah Iwan n Anum jerk...sorang Negeri sembilan n sorang lagi Tawau Sabah...hahaha...so pasni tgk la dak2 nih ada kemajuan ker tak.....layannnn....

ahad seharian duk umah shah alam...takde bende nk wat...just lepak umah rehatkn diri..nk bergerak laju pun tak leh sgt..badan smua sakit2...kaki tak leh angkat sgt...pergh dasyat penangan futsal.....

isnin keje cam biase....wlupun ada citer yg agak menarik ari isnin tuh...but sorry tak dpt nk citer kat cni....kang mcam2 plak speku org wat..hahaha...apepun citer2 biase jerk....so abaikan...

selasa & rabu aku bz menemankan chayunkqu bekerja...huhu...selasa menemankan die ke dataran merdeka tuk soundcheck...ada event TM..High Speed Broadband...kami smpi tuk soundcheck agak lmbt..so kene tgu turn la...so sempat la tgk artis lain soundcheck dulu..dis time chayunkqu perform ngan band kesayangan nye itu...ape lagi Newboyz (NB) la...actually tomok yg d panggil perfom..but tom mcm biase la..selagi die bole pgl band tuk iringi die..sure die akn pgl..n takat nih..klu event TM or everyone connect...dowang tak pernah halang tuk tomok bawak band skali...itu yg best tuh..lg pun bukan takat tomok jerk pun bawak band..Aizat pun bawak band gak....soundcheck settle around kul 11mlm...blk tuh singgah makan n blk umah....

rabu keje cam biase....pas keje trus cargas ke Dataran Merdeka...event Jalur Lebar hari ni..or event lbh di kenali sebagai High Speed BroadBand (HSBB) yang di lancarkan oleh Perdana Menteri kita..event yg agak besar...event start on 630pm...time tuh dh rmi org berlegar2 kat dataran tuh...smua yg dtg d sediakan makanan okey..cayalah TM...bnyk giler makanan dowang provide..tp aku gak tak amik makanan..sebab aku sorang2..so mls nk g amik makanan n mkn sorang2 bagai..chayunkqu dh kat backstage ngan band n artis2 lain..aku mmg mls nk g backstage klu die perform ngan NB..sebabnye..NB tak pernah bawak GF or family or kawan2 kat backstage..n aku pun tak selesa...beza ngan klu chayunkqu perform ngan kristal..itu takde mslh tuk aku g backstage..sebab mak bapak dak2 kristal biasenye ada..tak pun bini n adik dowang..so aku ada geng..time ngan NB smua tuh takde yer..huhu..so aku lg prefer tgu depan pentas..plus aku ada terpilih tuk sesi 'Meet & Greet with Artis' anjuran EC..hahaha..aku terpilih tuk meet tomok..cam kelakar kan..sibuk jerk aku nk juin..padahal bukannye aku tak leh jumpe tomok personally kat luar..bile2 pun bole...hahaha...apepun saje2 jerk..nk gak tgk gelagat fanz2 tomok yg lain camner bile dpt jumpe tomok...so okey la..not bad..bagus gak usaha EC nih...dowang bawak org2 terpilih ni ke backstage..wlupun kejap..but okey la...dpt la fanz jumpe ngan dekat ngan artis yg dowang pilih yg dowang suke....

tomok n NB perform tuk opening..time tuh ujan baru start..but agak kagum..coz fans2 tetap rileks berdiri berhujan dpn stage..pergh..aku awal2 lg dh mmg lepak kat booth EC..so takde la berhujan..hehehe...dowang perform 3 lagu...(Jendela, Rindu Terhenti n Berlari)..good job..aku suke arrangement tuk 3-3 lagu..beza klu nyanyi solo n bile perform ngan band...intro pelik n agak menarik...so bg aku good job gak la....abis jerk cergas gerak balik...tak larat..plus esoknye keje kan...huhu...

tp tak trus balik pun..coz kena g jumpe bakal adik ipar...nk g beli tiket tuk balik raya...hahaha..giler awal aku dh beli tiket balik raya..tapikan tiket aku tuh balik KK dowh bukan balik Tawau..wei kg aku tawau...camner nih??hahaha.takpela..ikut chayunkqu dulu balik umah family die..then kemudian br kami gerak balik tawau bersama2...erk balik tawau same2???tetibe aku cuak..hahahha..cam tak sangka plak aku nk bawak balik BF ke kampung aku n beraya same...matilah org kg ckp ape nanti..hahahha...ada aku kisah??yang penting family aku n dia okey jerk sudah la...yang lain mmg aku tak kisah..wkakakaka...apepun kita enjoyyyy.....

No comments: